• Frax

BF jan 2019 efter IVF

Hej! Jag har precis plussat på stickan efter vårt första IVF försök. Kan inte riktigt tro det är sant och hoppas så klart det håller i sig <3 Vore kul att samla fler här som gått igenom IVF och plussat och följas åt, dela nya och gamla erfarenheter :)

• Svar på tråden BF jan 2019 efter IVF
  • Irdis

Hej! Jag har också BF i början på jan 2019 - också efter IVF :) Jag följs gärna åt! Har ni skrivit in er på MVC än?

• Irdis

Usch vad tråkigt Etta, hoppas du kan hålla modet och orken uppe - och att det snart ges nytt tillfälle.

Vinterbebis12 lycka till med insättningen - håller tummarna!!

• vinterbebis12
    Irdis skrev 2018-05-04 15:37:23 följande:

Usch vad tråkigt Etta, hoppas du kan hålla modet och orken uppe - och att det snart ges nytt tillfälle.

Vinterbebis12 lycka till med insättningen - håller tummarna!!

Blev tyvärr minus för oss så inget BF januari 2019. Satsar på marsbebis istället :)
  • CaroIine86

Heeej! :) hoppar in här! Har plussat efter vårt första ivf försök . Bf 10 Jan -19 ! Är så glad! Hur mår ni?

• Frax
    Irdis skrev 2018-05-04 15:34:01 följande:

Hej! Jag har också BF i början på jan 2019 - också efter IVF :) Jag följs gärna åt! Har ni skrivit in er på MVC än?

Jag har inte det än. Ska på ultraljud i v8 tänker att om allt är bra då så skriver jag in mig eller tänker ni att man bör göra det innan oavsett?
  • Frax
    CaroIine86 skrev 2018-05-10 08:08:26 följande:

Heeej! :) hoppar in här! Har plussat efter vårt första ivf försök . Bf 10 Jan -19 ! Är så glad! Hur mår ni?

Grattis!!! Jag har bf 4 jan-19. Mår bra inget illamående änsålänge. Däremot har jag haft dagar där det blixtrat om mig av ilska men även varit orimligt empatisk och lättrörd haha. Ömma bröst och sticker, spänner och molar i nedre delen av magen och ljumskarna.

Hur mår ni?
  • Bella829

Hoppar in här också. Har bf i januari efter att ha plussat på rd7 i onsdags. Tog även ett test idag och det var starkare. Har egentligen TD på fredag.

• Frax
    Bella829 skrev 2018-05-13 22:08:06 följande:

Hoppar in här också. Har bf i januari efter att ha plussat på rd7 i onsdags. Tog även ett test idag och det var starkare. Har egentligen TD på fredag.

Grattis och välkommen :)
  • Sommarhopp

Jag hoppar också in här. Plussade precis på ruvardag 6 med en fryst blastis. Plussade även förra ivf omgången, men fick missfall, så hoppas det går bättre den här gången.

• Frax
    Sommarhopp skrev 2018-05-14 21:18:40 följande:

Jag hoppar också in här. Plussade precis på ruvardag 6 med en fryst blastis. Plussade även förra ivf omgången, men fick missfall, så hoppas det går bättre den här gången.

Grattis! Håller tummarna för dig nu då! Det går säkert bra vi får tänka positiva tankar.

Själv har vi ultraljud nu på torsdag, pirrigt och lite läskigt!
Svar på tråden BF jan 2019 efter IVF