Knäckebeck skrev 2018-05-17 08:28:34 följande:
Jag hoppar också in här. Plussade RD 11 (11/5) med en blastocyt efter FET, första gången någonsin fått utslag på gravtest.
Det är första gången jag gör IVF, gjorde inget ET pga överstimulering och första FET fastna inte men sen gick det vägen med andra FET. Har VUL 5/6 och dagarna går så sakta.
Hur har ni med symtom?
Jag är JÄTTETRÖTT, mår illa men inte så att jag kräks än, värker i livmodern och ländrygg, kissar ofta (även på natten), spänner i brösten och i morse kom metallsmaken.
Stort grattis!!
Jag är pigg mest men blir så akuttrött och då måste jag sova. Oftast efter middagen. Idag la jag mig nio och somnar snart. Vanlig nattid för mig är 24.00 så det är stor skillnad. Mår svagt illa till och från ofta kopplat till att jag känner mig vrålhungrig, väldigt motsägelsefullt. Spänner och moler och drar i livmodern ich hugger ibland till även i blygläppar eller ja lite här och där i regionerna. Kissar jämt men mest på nätterna, minst tre ggr per natt och måste ha vattenglas vid söngen för blir akut törstig.
Idag gjorde vi VUL. Till vår stora glädje såg allt bra ut. 12 mm och appar och grejjer har räknat fel på en vecka så nu blev bf 30 dec och jag är i v.8 (7+3). Hoppas kunna hålla mig till januari ;) hjärtljud syntes och läkaren sa att slappna av nu och njut, lev som vanligt allt ser fint ut.
Ska försöka :) imorgon ska jag ringa mvc har inte vågat innan man vet ju aldrig om det är fel på teststickorna...