Kaffe81 skrev 2018-08-07 11:18:28 följande:
Fy vad segt!! Hoppas att svaret kommer snabbare i alla fall, håller tummarna så du vet innan jobbet! Jag mår fortfarande väldigt illa konstant, är i vecka 17 nu och har mått illa sedan vecka 7 så börjar nästan ge upp hoppet om att det kommer gå över. Kommer bli tufft att jobba hela dagar efter semestern när det enda jag vill efter lunchen är att lägga mig på soffan. Ska be om en läkartid nästa gång jag är hos barnmorskan och se om jag kan prova det starkare åksjuketabletterna man kan få utskrivet. Ser dock fram att börja jobba och berätta för alla! Har RUL veckan efter jobbet börjar så blir spännande att se så kan jag berätta sedan om allt ser bra ut.
Jag är i v19 och har också mått illa tills nyligen. Kom på att det beror på vad och hur jag äter

Undviker nu att äta för mycket, för lite, för sällan, för mycket av sött och fett. Nu mår jag knappt illa alls! Kräktes dock igår när jag tryckte i mig en massa godis, att man inte lär sig haha!
Självklart kan ditt illamående bero på annat, men kanske värt att prova? Annars får du nog Lergigan utskrivet, be om Lergigan comp, mer effektivt och du slipper bli trött av dem