Jilka skrev 2018-05-25 18:31:32 följande:
Haha, jag jobbar på ett högstadie och kände lite samma sak, men nu funderar jag på om det verkligen var hormoner eller om det var att jag helt plötsligt började dra ner rejält på kaffet (fram till plusset drack jag ca en halv kopp kaffe om dagen bara, mot kanske 2,5 koppar annars :) Nu unnar jag mig iallafall en hel kopp kaffe och en liten kopp te :) )
Brösten känns men inte alls farligt, mensvärken kändes rätt mkt men nu känns den bara ibland. Kanske är det iof för att jag är förkyld så den liksom "glöms bort" bakom hosta och snor istället...
Första gången igår som jag tyckte att kaffet smakade äckligt. Trodde att det berodde på att kompisen hade ett annat märke men samma sak är det idag! Har inte kännt någon metallsmak men kaffet och apelsinjuicen smakar inte som det ska längre :(
Har haft huvudvärk på morgonen den senaste veckan som inte går bort förens efter 1-2 timmar. Dricker ca 2-3 L per dag så det borde inte vara någon vätskebrist.
Men men! Nu på morgonen har jag kännt sv lite illamående ock, hoppas inte att jag kommer börja spy de närmsta dagarna!
Kännde verkligen att jag är medlem i positiva klubben har nu asså xP
Det blir säkert bättre framöver :)