BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Tack! Ja bara nåt som talar om var jag befinner mig hade varit tacksamt! Testar att tempa också sen några veckor tillbaka för att se om det kan indikera ngt men det har varit jämnt sick-sack mönster hittills.
Mens samtidigt som graviditet är ju möjligt men vad jag förstått rätt ovanligt... Du har kanske samlat på dig vatten i samband med mensen, minns att det hände mig ibland innan jag började med piller. När testade du senast?
Jag testade idag har BIM på onsdag ! Helt blankt blrjar tappa hoppet :( jag har haft igår stickningar i bröstet mår lite illa inget mer !!
Mensen kom idag för mig, så jag går vidare till augusti-tråden. Lycka till ni som är kvar!
Hej! Vill någon hjälpa mig att tyda detta. Det är taget med kvällsurin 1 dag innan bim. Har under mina två tidigare graviditeter plussat efter bim.
Inbillar jag mig eller är det ett svagt plus

Hej! Vill någon hjälpa mig att tyda detta. Det är taget med kvällsurin 1 dag innan bim. Har under mina två tidigare graviditeter plussat efter bim.

Suck idag gick tempen ner igen å i morse kom nog mensen var brunaktigt på pappret när torka mig så gick ej vägen nu heller denna gång spela kroppen mig ett riktigt spratt så nu blir det nog paus i allt ett tag för det vill sig inte. Grattis till dem som plussat å lycka till alla andra.
BIM+2/3 idag o neg på testa-tidigt tester samt ingen mens i sikte! Tycker NÅGOT borde synas på tidigt tester nu iaf men de är rent vita... Slutade med Zoely för 1 månad sedan o läste att i en studie så hade 79% av kvinnorna återfått äl inom 28 dagar efter sista pillret, jag verkar dock inte vara en av dessa :(((. (Studien innehöll bara 32 kvinnor, men ändå!) Sjukt segt! Hade lite ömma bröstvårtor första 2 veckorna efter då jag trodde äl inträffade men det har lagt sig nu. Inbillar mig lite värk i nedre regionerna då o då men tänker som sagt nu att det bara är inbillning... Kände mig även ovanligt gråtmild igår (brukar va rätt cool men fick en tår i ögat när jag såg en film på de polska brandbilarna på väg norrut! ?!?!?) men äh, det va nog bara en dåligt dag!
Så! Nu har jag beställt äl-stickor o så får vi se om de kan visa på nånting! T.o.m. mens hade jag varit glad för nu, bara för att få NÅT tecken!
Har ätit ihop en hel del kartor senaste året för att slippa blödning, kan det kanske ha haft ngn påverkan? Sista 2 månaderna tog jag dock uppehåll som ?man ska?. Zoely ska ju va mindre hormoner o med lika kroppens egna så de sägs inte påverka lika hårt som traditionella p-piller eller minipiller...
Ngn annan som har liknande erfarenheter, eller råd att dela med sig av?
Väntan är olidlig.
BIM på fredag, och nu är alla mina "symtom" som bortblåsta. Förmodligen har jag varit skengravid igen. haha.
Men o andra sidan brukar mensvärken börja nu, istället har den slutat efter att ha varit konstant sedan ÄL.
Vem mer har BIM i veckan?