BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
~~VARNING FÖR ÄCKLIGT INLÄGG, FÖR ER SOM ÄR KÄNSLIGA ~~
Nämnde igår att jag kände mig konstig och magen såg konstig ut. tror att jag fått svaret på det idag.
I lördags tog jag ett negativt test på BIM+1. Sen har jag inte testat något mer.
Mensen kom i söndags. Men har inte varit så riklig som den brukar.
Idag på förmiddagen innan jag skulle ut o handla fick jag så ont i magen o ryggen. Tänkte ställa in handlingen. men efter en timme kom jag iväg. och har nu varit borta i två timmar. när jag kom hem och hade burit ut allt tungt ifrån bilen. kände jag hur det "rann till". Jag tänkte sitt.. vad hände nu!
Sprang in på toa. och i bindan ligger det en röd slem/blodklump som jag bedömde vara ganska hård. Kan det vara så att jag fått ett tidigt tidigt missfall? Har aldrig varit med om nå liknande.
Nu kom mensen... på BIM+2.. tårarna bara rinner och livet är så jädra orättvist
Äl testet från igår visade nått iaf!
Äl testet från igår visade nått iaf!
~~VARNING FÖR ÄCKLIGT INLÄGG, FÖR ER SOM ÄR KÄNSLIGA ~~
Nämnde igår att jag kände mig konstig och magen såg konstig ut. tror att jag fått svaret på det idag.
I lördags tog jag ett negativt test på BIM+1. Sen har jag inte testat något mer.
Mensen kom i söndags. Men har inte varit så riklig som den brukar.
Idag på förmiddagen innan jag skulle ut o handla fick jag så ont i magen o ryggen. Tänkte ställa in handlingen. men efter en timme kom jag iväg. och har nu varit borta i två timmar. när jag kom hem och hade burit ut allt tungt ifrån bilen. kände jag hur det "rann till". Jag tänkte sitt.. vad hände nu!
Sprang in på toa. och i bindan ligger det en röd slem/blodklump som jag bedömde vara ganska hård. Kan det vara så att jag fått ett tidigt tidigt missfall? Har aldrig varit med om nå liknande.
Tack för ditt svar! Alltid givande att höra andras erfarenheter! O särskilt någon som också käkat pillerna länge. Har ingen aning om jag brukade känna äl, det va inget jag reflekterade över som 14-15 åring då jag började äta p-piller :P. Men hade rätt kraftig värk o lite äggviteflytningar 13 dagar efter pillermensens start så trodde att det var äl då, vilket det inte verkar ha varit... Mensen brukar jag bara känna av några timmar innan den sätter igång.
Kastas lite mellan hopp o förtvivlan för tillfället. Hopp om att jag kanske är en sån som först plussar sent eller där det inte syns på testet (osannolikt, men har läst om de som varit med om det). O förtvivlan över att min kropp kanske inte funkar så bra som jag trodde o att jag kommer va en sån där det tar ett halvår innan det kommer igång...
Nu tog jag ett nytt ikväll :)