• Nicciz

BIM juli 2018

Hej!

Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3

• Svar på tråden BIM juli 2018
  • Anonym (Längtan efter syskon)

BIM +1 idag, ingen mens i sikte men har inte samma graviditetstecken som förra gången så jag vågar inte testa. Är så rädd att bli besviken :( så länge inte mensen har kommit så finns det ju chans, men jag kanske borde ta ett test... Får göra det senare idag eller imorgon bitti?

• Grumpycavat

Alltså nu fattar jag ingenting.

Bim imorgon.

Igår dippade tempen, idag gick den upp igen...

Tar alltid temp kl 06.30 oavsett om jag är ledig el inte.

Jag är helt skakis! Är detta ett positivt test? Jag har aldrig sett något på mina test och har försökt i 17 månader och hade precis gett upp och funderat på att skaffa valp istället och då kommer detta. Jag har läst så mycket om spökstreck så jag vågar inte ens hoppas... Hjälp mig!!!
  • Anonym (Nervös)

Nu behöver jag inte göra några mer test iaf :) haha är så chockad

Bara hoppas att detta går hela vägen <3

• Anonym (Nervös)

[quote=78913421][quote-nick]Anonym (Längtan efter syskon) skrev 2018-07-26 13:13:27 följande:[/quote-nick]

Jag är helt skakis! Är detta ett positivt test? Jag har aldrig sett något på mina test och har försökt i 17 månader och hade precis gett upp och funderat på att skaffa valp istället och då kommer detta. Jag har läst så mycket om spökstreck så jag vågar inte ens hoppas... Hjälp mig!!![/quote

Jag ser nått iaf <3 Jag tog också paus och struntade i hela bebisverkstaden och då tog det sig direkt :)

Anonym (Nervös) skrev 2018-07-26 13:50:36 följande:

[quote=78913421][quote-nick]Anonym (Längtan efter syskon) skrev 2018-07-26 13:13:27 följande:[/quote-nick]

Jag ser nått iaf <3 Jag tog också paus och struntade i hela bebisverkstaden och då tog det sig direkt :)

Åh jag hoppas verkligen!
  • Anonym (Nervös)
    Anonym (Nervös) skrev 2018-07-26 13:50:36 följande:

Jag är helt skakis! Är detta ett positivt test? Jag har aldrig sett något på mina test och har försökt i 17 månader och hade precis gett upp och funderat på att skaffa valp istället och då kommer detta. Jag har läst så mycket om spökstreck så jag vågar inte ens hoppas... Hjälp mig!!![/quote

Mitt första test såg ut såhär :)
    Anonym (Nervös) skrev 2018-07-26 14:07:27 följande:

Mitt första test såg ut såhär :)

Jag ska ta ett digitalt när jag kommer hem från jobbet! :D sen ska jag planera hur jag överaskar min sambo :D

Det var inget spökstreck!! :D det mest komiska är att jag plussade typ samma datum med sonen för 3 år sedan :D

Bilden kom inte med sist :D
Svar på tråden BIM juli 2018