BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Jag ser nått :)
Väntan är olidlig.
BIM på fredag, och nu är alla mina "symtom" som bortblåsta. Förmodligen har jag varit skengravid igen. haha.
Men o andra sidan brukar mensvärken börja nu, istället har den slutat efter att ha varit konstant sedan ÄL.
Vem mer har BIM i veckan?
Väntan är olidlig.
BIM på fredag, och nu är alla mina "symtom" som bortblåsta. Förmodligen har jag varit skengravid igen. haha.
Men o andra sidan brukar mensvärken börja nu, istället har den slutat efter att ha varit konstant sedan ÄL.
Citerade till fel inlägg, vet däremot inte hur man tar bort inlägg.
Hej! Vill någon hjälpa mig att tyda detta. Det är taget med kvällsurin 1 dag innan bim. Har under mina två tidigare graviditeter plussat efter bim.
Inbillar jag mig eller är det ett svagt plus
Åh vad spännande. Jag har också börjat med rosenrot (Om än lite sporadiskt nu första gången). Så det kan kanske vara därför man känner av cykeln mer. Jag hade SÅ ont några dagar efter positivt ÄL-test.
Tar det sig inte denna gången så ska jag vara mer noggrann med rosenroten mellan mens-ÄL och ta en tablett om dagen.
Keep me updated.
Jag slutade med Zoely 14/6 och hade första Äl 13 dagar senare (27/6) och sen mens 14/7. Har aldrig haft blödningar under sockerpillren och har ofta fått strunta i dem pga slarv. Trodde därför att det skulle ta ett rejält tag innan jag fick någon äl öht. Verkar ha haft tur första cykeln så vi får se hur det blir framåt. Har ätit dem utan avbrott i drygt 7 år. Har egentligen inget råd till dig, jag gjorde inget speciellt, ville mest dela med mig av att det kan hoppa igång även om man ofta lagt ihop kartor och tom slarvat lite. Är du säker på att du inte haft Äl så mensen är på g? Har du brukat känna av den innan?
Hade förövrigt precis som du beskriver ömma bröstvårtor som attan och generellt gråtmild, kanske en reaktion på att hormonerna lägger sig tillrätta?
Hej.
Är det inte fantastiskt hur besatt man kan bli av det här med resan mot att bli gravid.
I flera månader har jag noggrant skrivit ner alla observationer av kroppen jag gör i en app, just för att kunna slappa av lite mer om jag upplever samma symtom igen nästa månad. Följer det samma mönster eller avviker det liksom.
Jag har två barn sedan tidigare (3 och 5 år), som har blivit till relativt snabbt, men med nummer tre går det lite segare. Vi är inne på 6e försöket nu, och jag har BIM på fredag.
Vid båda andra graviditeterna har jag liksom fått en tydlig uppenbarelse typ dagen före bim om att jag varit gravid. Ett test har bara varit en bekräftelse. Trots detta har jag haft väldigt få symtom, men förra barnet hade jag, om jag minns rätt, bara lite mensvärk.
Nu har jag bara ont i korsryggen.
Tidigare månader har jag noterar allt möjligt som jag inte alls upplever denna månad.
Håller tummar och tår.
Väntan är olidlig.
Äl testet från igår visade nått iaf!

Jag ser nått :)
Jag tycker mig kunna ana ett streck.
Testa igen idag. :)
Citerade till fel inlägg, vet däremot inte hur man tar bort inlägg.
Jag tycker mig också se ett streck. Testa igen med morgonurin :)
I söndags fick jag lite blodblandad flygning, vilket jag trodde var början av mensen, eftersom jag aldrig innan haft någon form av spottings. Men det var allt som kom och inget mer sedan:) sen är jag lite öm i bröstvårtorna (vilket jag alltid är innan mens).
Ska hålla mig tills imorgon och ta ett morgontest :)