BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
BIM om 3 dagar. Tiden sniglar sig fram, är dock försiktigt optimistisk då jag mår lite annorlunda jämfört med tidigare månader.
Ni som har BIM snart, hur mår ni? Några symtom?
BIM om 3 dagar. Tiden sniglar sig fram, är dock försiktigt optimistisk då jag mår lite annorlunda jämfört med tidigare månader.
Nu tog jag ett nytt ikväll :)
Jag är på BIM +3, men tror att mensen kommer imorgon. Vaknade med ganska mycket mensvärk idag så är lite nedstämd. Har inte haft några andra symtom alls så att jag skulle få ett plus den här månaden känns ganska otroligt.
Sen är jag lite sur över hur långa cyklar jag har. Är på dag 36 just nu. Det verkar även fortfarande vara lite oregelbunden efter pillerstoppet vilket också är irriterande. Ingen super dag idag helt enkelt.
Supergrattis till er som plussat, hoppas alla vi andra också får ett sånt underbart besked snart.
Jag fick min mens på BIM dagen idag !! Så inte konstigt vissade negativ två tester!!
Jag önskar er alla lycka till och ni som redan plusat stort grattis!! Jag hoppar i BIM augusti tråden !! Va rädd om er!
Jag trodde mensen kommit igång men nu osäker haft mensvärk å lätt ont i ryggen å småblödning vart mera brun som nu övergått till rosaaktigt men i te alls så riklig dom min mens brukar vara dock lite värre värk som än håller på tog ett test nu på eftermiddagen trots blödningen å både jag å sambon tyckte oss se en svag skugga så nu sitter man å tror att ev missfall på gång eftersom tempen dippat till normaltemperatur idag så vete sjutton detta. Suck bigogar bilden på testet får se vad ni säger!

Jag har bim på fredag och analyserar mig gråhårig. Jämfört med tidigare månader så är allt sig relativt likt förutom att jag haft lite ont i ländryggen, och att jag inte haft lika mycket pms-humör. Det kan ju dock bero på semester också.
Här kom mensen med buller och bång. 2 dagar för tidigt dessutom. Visst är det väl skönt att veta så tidigt som möjligt att det inte tagit sig men det känns puss helt enkelt. Hoppar ur tråden, lycka till alla som är kvar och stort grattis igen till er som plusset!
Hej, första gången jag skriver i den här gruppen. Jag var med i bim april-gruppen och blev gravid då. Tyvärr slutade det i ett ma v 11. Vi har börjat försöka igen så fort ägglossningen kom igång och idag är jag på bim -4. Senaste dagarna har jag mått lite småilla så köpte ett predictor early igår på vägen hem bara för att kolla. Sen fick jag resultatet nedan. Så nu har jag några frågor.. Kan det vara ett spökstreck? Någon som har erfarenhet av märket? Jag skrapades för fyra veckor sen och har testat med tre blanka test sedan dess för att se att hcg-nivåerna försvunnit. Dock är ju detta testet som jag tog nu extra känsligt! Kan det vara hcg kvar i kroppen? Vet inte om jag vågar bli glad för har så mycket frågor...