BIM juli 2018
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hej!
Startar en tråd för juli. Starta en BIM-lista nedan. All lycka till <3
Hejsan tjejer :) jag sitter själv här hemma och inväntar min bim som är den 2:a juli. Köpte för en vecka sen 10 stycken graviditets test som möter minst 10mu eller vad det nu heter. Jag har använt två test måndag och tisdag men dom var negativa , nu ikväll klockan 01.00 fick jag för mig att ta ett test bara för att jag kännt så tydliga signaler idag och sen ägglossningen, och efter ca 1 min dyker det upp ett svagt streck... chocken är total men jag började stor tjuta av lycka . Jag fick nämligen missfall i vecka 9 i februari och vi har försökt ända sen dess utan resultat, men nu verkar det som att det är våran tur och jag hoppas plutten vill stanna kvar denna gång . Jag är nu Bim-4 har aldrig pussat så tidigt någon gång. Men ska ta ett till test på morgonen när jag vaknar och se om det fortfarande blir två streck <3
Hej på er
?> Tänker att jag hoppar inte här , hoppas det går bra!
Jag har bim imorgon men tror tyvärr stenhårt att mensen kommer.. förra månaden trodde jag verkligen att jag var gravid pga många olika symtom , men så kom mensen med buller o brak 2 dagar tidigare än bim..
Nu hade jag äl 15/6 o bim imorgon 29/6
Nästa äl är 10/7 o bim 24/7.
Jag har haft molnande värk i nedre delen av magen varje dag och den senaste veckan tjocka vita flytningar (innan mens brukar det vara torrt) o sen brukar jag alltid ha ont i brösten mellan äl o mens men det har jag inte denna månaden..
klart jag fortfarande hoppas på plus!
Men har haft neg test varje morgon jag testat så idag o imorgon ska jag inte testa utan vänta o se om mensen kommer..
BIM-lista
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär
24 juli - mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - lindabinda
Här gick tempen ner efter en liten uppgång igår så verkar som att jag inte fått något ägglossning denna månad :( trist väntan nu när man vet att mensen kommer, en hel månad innan nästa chans...
Här gick tempen ner efter en liten uppgång igår så verkar som att jag inte fått något ägglossning denna månad :( trist väntan nu när man vet att mensen kommer, en hel månad innan nästa chans...
Hej på er
?> Tänker att jag hoppar inte här , hoppas det går bra!
Jag har bim imorgon men tror tyvärr stenhårt att mensen kommer.. förra månaden trodde jag verkligen att jag var gravid pga många olika symtom , men så kom mensen med buller o brak 2 dagar tidigare än bim..
Nu hade jag äl 15/6 o bim imorgon 29/6
Nästa äl är 10/7 o bim 24/7.
Jag har haft molnande värk i nedre delen av magen varje dag och den senaste veckan tjocka vita flytningar (innan mens brukar det vara torrt) o sen brukar jag alltid ha ont i brösten mellan äl o mens men det har jag inte denna månaden..
klart jag fortfarande hoppas på plus!
Men har haft neg test varje morgon jag testat så idag o imorgon ska jag inte testa utan vänta o se om mensen kommer..
BIM-lista
1 juli - Jagvetdåinte , Syskon
2 juli - johannastroberg, Fotbollsbebbe, MammaKA, Natalie87W, Jevi87
3 juli - längtan efter ett syskon, sosarora
4 juli - Issari, Periksson90, AllaGodaTingÄrTre
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna, emmaaaaaaa
6 juli - JenniB
7 juli - missmli
8 juli - LLW
9 juli - soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
12 juli- Månflicka
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
18 Juli - lyckligast80
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami, S0mmarb3bisen
22 juli EmmalinneaS, Smultronbär
24 juli - mor till 2 väntan på nr3,
28 juli - lindabinda
Nu var försöken över för denna månad och jag håller tummar och tår att det ska gå vägen denna gång.
Tar det inte nu har jag bara 2 ägglossningar kvar att försöka på, sen droppar mitt sgi och vi får vänta något år.... (är ny egen företagare)
Känner stress både jag och min man och dessa försök med pliktskyldigt sex på ägglossningsdagarna förstör sexlivet känns det som:(
Förra månaden var jag sjuk, men vi ville inte låta bli att försöka, den här månaden vid ägglossning har min man haft massa värk i ryggen, Vi har fått till det men det har inte direkt varit några lustfyllda romantiska tillfällen.
Denna stress dödar min och sambons sexlust helt, vi som haft ett så bra sexliv under våra 8 år tillsammans.
Hur känner ni och era män? Någon som känner igen sig?
Nu var försöken över för denna månad och jag håller tummar och tår att det ska gå vägen denna gång.
Tar det inte nu har jag bara 2 ägglossningar kvar att försöka på, sen droppar mitt sgi och vi får vänta något år.... (är ny egen företagare)
Känner stress både jag och min man och dessa försök med pliktskyldigt sex på ägglossningsdagarna förstör sexlivet känns det som:(
Förra månaden var jag sjuk, men vi ville inte låta bli att försöka, den här månaden vid ägglossning har min man haft massa värk i ryggen, Vi har fått till det men det har inte direkt varit några lustfyllda romantiska tillfällen.
Denna stress dödar min och sambons sexlust helt, vi som haft ett så bra sexliv under våra 8 år tillsammans.