Anonym (vvvv) skrev 2018-06-02 23:56:12 följande:
Ungefär vad jag skulle gissa du trodde.
Påstående 1 korret och 2,3 fel.
En person som börjar bli väldigt rädd för vad som blivit av feminismen med manshatarna i spätsen. En person som inte vill tvingas säga hen till mina barn. En person som vet hur det är att bli utsatt för fördommar (eller hatbrott som vissa skulle kalla det) känner sig
Okay, så du menar att du inte skrivit följande?
Anonym (vvvv) skrev 2018-06-02 22:07:50 följande:
Att man ens funderar på om man vågar ta risken att ha sex med någon random på fyllan nu för tiden är skrämande utväckling. Det där med sex-kontrakt låter verkligen inte som en så dum ide som det gjorde först.
Det markerade uppfattar jag som en tro på att ett sex-kontrakt gör att deltagarna inte kan ändra sig under akten.
Anonym (vvvv) skrev 2018-06-02 22:42:06 följande:
Ola tog ju upp sin hand så fort han "snapped out of the mood" men då var det redan försentAtt Ola inte hörsammar Gertrud är brottsligt. Att Ola är fyllekåt gör ingen skillnad. Du ursäktar att Ola inte agerar direkt, vilket betyder att du inte håller Ola ansvarig för hans brottsliga handling.
Att du är rädd för att kvinnor vill ha sina röster och kroppar respekterade (eller vad menar du med "feminismen med manshatarna i spetsen"?) gör dig inte direkt till ett helgon.
Vad jag vet finns det ingen som står med en pistol mot ditt bakhuvud och hotar att skjuta dig för att du kallar ditt barn "han" eller "hon". Du får kalla dina barn vilka pronomen du vill och ingen annan än du (och barnen och ev andra föräldern till barnet) kommer bry sig minsta lilla. Jag lovar, du och dina barn är inte tillräckligt intressanta för att ditt val av pronomen kommer hamna på Rapport eller ens Expressen.
Att du har blivit utsatt för fördomar och hatbrott kan jag bara beklaga.