IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Idag mår jag bättre det här är spänning huvudvärk jag har så måste gå o träna lätt i morgon på gymmet lite rehab övningar då jag har långa ledband o är överrörlig. Har fått lite rosa flytningar är det något som har så med?
Idag mår jag bättre det här är spänning huvudvärk jag har så måste gå o träna lätt i morgon på gymmet lite rehab övningar då jag har långa ledband o är överrörlig. Har fått lite rosa flytningar är det något som har så med?
Har du inte gjort nåt test ännu? Tror du är en dag före mig.
Tänk att det ska ta så lång tid för vissa att komma till mål.. Största rädslan nu är ju att inte lyckas alls, det finns ju inga garantier! Grattis till dig som nu har blivit gravid! Vad har du upplevt har varit det värsta?
Hej! Jag mådde väldigt bra av gonal-f :). Fick ett härligt rus i kroppen, blev skönt harmonisk och sov som en stock. Samtidigt glad och kärleksfull. Och hde fantastiskt sex, särskilt under de första dagarna :).
Ska göra den 28 sa läkaren, vill inte göra tidigare för att bli besviken
Min sambo masserade mig igår när jag kom hem från jobbet så idag än så länge känner jag ingenting o hade jag gjort det så skulle jag sjukanmäla mig idag för det var hemskt ha så ont i huvudet o vara på jobbet. Hoppas alla tar hand om sig nu när man går igenom den här processen. Kram >3
Ja men visst blir det så att hela livet påverkas.. Verkligen! Tyvärr hittade man inga spermier. Så bara att bearbeta det har ju varit tungt också.. Det var min värsta mardröm men så blev det och nu får man gilla läget helt enkelt. Det går ju inte att göra något åt liksom..
Vad skönt att ni kunde få hjälp snabbare med tanke på dina besvär. Schysst av läkarna att se till dig som individ!
Men du verkar ändå ha en bra grund att stå på, skönt! Jag har varit så trasig sen spermiebeskedet så det är egentligen först nu som jag försöker jobba på att tänka så som du.
Hej alla upptäckte nu en blödning har ringt rmc de ska ringa upp i eftermiddag, har inte ont mår bra o så. Någon som har erfarenhet. Är orolig men om det är missfall så borde man få ont i ryggslutet. Har haft det förr. Har ju två embryo där inne. Jag tänkte åka o köra lite rehabiliterings övningar.
Ligger här o gråter över oro.