• Anonym (Blondie)

Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!

Hej,

Jag är en kvinna som är så himla attraherad av en man som är 15 år äldre, närmare bestämt runt 50 år. Kroppen får fnatt varje gång jag ser honom och jag anar nyfikenhet tillbaka. Eftersom han i dagsläget verkar vara singel så skulle jag vilja lägga in en stöt, en ganska villkorslös sådan till att börja med.

Så till frågan, vad attraherar män i denna ålder? Jag känner mig novis i frågan. Hur gör man?? Vad gör man?? Hur klär man sig? Vad får hjärtat att slå ett extra slag?

Alla tips är välkomna! 

• Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!
  • Mongoliet

Tror du att folk i samma ålder har mer likhet med varandra?

• Mongoliet

Tänk inte att du raggar på en ålder utan att du raggar på just honom. Du får läsa av läget. Om det vore mig det gällde skulle jag helst vilja att du gav mig en hint om att du är intresserad & sedan rullar det bara på.

• Anonym (Man)

Prata med honom, ge han uppmärksamhet se honom länge i ögonen, var gärna lite utmanande i både klädsel och ordval.

• Mongoliet

Klädsel kjol eller klänning. Inte för uppklätt.

• gamlapappan3

Vi är inte annorlunda än alla andra män. Vi gillar när det är enkelt och okomplicerat. Visa ditt intresse, förför honom om han inte fattar själv vad som är på gång. Bjud hem honom på middag någon kväll. Efter maten sätter ni er i soffan för att se en film. Du kramar och kysser honom. Svårare än så behöver det inte vara. Få män säger nej till en kvinna som uppenbart visar sitt intresse för honom.

• Anonym (Hm)
    Mongoliet skrev 2018-09-07 18:29:13 följande:
    Tänk inte att du raggar på en ålder utan att du raggar på just honom. Du får läsa av läget. Om det vore mig det gällde skulle jag helst vilja att du gav mig en hint om att du är intresserad & sedan rullar det bara på.
    Håller med
  • Anonym (Blondie)
    Mongoliet skrev 2018-09-07 18:27:03 följande:

Tror du att folk i samma ålder har mer likhet med varandra?

Inte nödvändigtvis... men mer livserfarenhet och mer preferenser var min tanke. 

Förlåt min inskränkthet, men exempelvis kanske en hormonstint 20- åring inte har samma krav som en man med mer livserfarenhet? 
  • Mongoliet

Hade ju hoppats att det var mig det gällde & gick igenom alla jag träffar på olika ställen i mitt liv. Några mörka, några rödhåriga men inga blondies (ts) i 35-årsåldern som jag har en flirt med.

• Anonym (Blondie)
    Mongoliet skrev 2018-09-07 18:29:13 följande:

Behöver man vara lika tydlig med den där hinten till män i alla åldrar? ;o) Man vill ju att budskapet ska gå fram utan att skrämma iväg godingen. 
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Man) skrev 2018-09-07 18:29:20 följande:

Prata med honom, ge han uppmärksamhet se honom länge i ögonen, var gärna lite utmanande i både klädsel och ordval.

Jag kan inte ta mina ögon från honom när jag pratar med honom. Så den är lätt. Jag har försökt att vara tvetydlig i mitt ordval, men jag kan inte tolka om han fattat det riktigt.. eller om han spelar bra. Vad är utmanande i klädväg? 
Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!