Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 18:23:20 följande:
Hej,
Jag är en kvinna som är så himla attraherad av en man som är 15 år äldre, närmare bestämt runt 50 år. Kroppen får fnatt varje gång jag ser honom och jag anar nyfikenhet tillbaka. Eftersom han i dagsläget verkar vara singel så skulle jag vilja lägga in en stöt, en ganska villkorslös sådan till att börja med.
Så till frågan, vad attraherar män i denna ålder? Jag känner mig novis i frågan. Hur gör man?? Vad gör man?? Hur klär man sig? Vad får hjärtat att slå ett extra slag?
Alla tips är välkomna!
Låter som du överanalyserar! De signaler han sänder ut/visar är generella! Att gilla någon som person, att le, att ha ögonkontakt behöver inte betyda att han är intresserad av dig på det sätt du vill. Man kan analysera sådant till förbannelse.
Ett tecken på att han skulle kunna vara intresserad av dig är om söker upp dig och vill prata, att han kommer och ställer sig nära dig. MEN det enklaste och bästa sättet är att helt enkelt att berätta för honom att du är nyfiken på honom som person eller nåt annat casual och fråga om han vill ses efter jobbet eller gå på en lunchdate om ni kan vara själva. Då kan du få en bättre känsla för vad han känner.
Vad säger din magkänsla?