• Anonym (Blondie)

Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!

Hej,

Jag är en kvinna som är så himla attraherad av en man som är 15 år äldre, närmare bestämt runt 50 år. Kroppen får fnatt varje gång jag ser honom och jag anar nyfikenhet tillbaka. Eftersom han i dagsläget verkar vara singel så skulle jag vilja lägga in en stöt, en ganska villkorslös sådan till att börja med.

Så till frågan, vad attraherar män i denna ålder? Jag känner mig novis i frågan. Hur gör man?? Vad gör man?? Hur klär man sig? Vad får hjärtat att slå ett extra slag?

Alla tips är välkomna! 

• Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-07 21:59:54 följande:

Skulle tro att män i den åldern uppskattar kvinnor som är sig själva, trygga i sin person och som mår bra i sällskapet av en självständig man som gärna hittar pp aktiviteter med sin andra hälft. Tvåsamhet förenar människor och får individer att växa.

#förändringpåriktigt

Precis, det är lite det som jag fiskat efter. Som jag tänkte var skillnad på ung kontra mer levnadserfaren man. Det där med att ha landat i livet lite.
  • Anonym (Blondie)
    transparent skrev 2018-09-07 22:05:09 följande:
    Varsågod. Jag är själv tänd på en kvinna som är ungefär så mycket än mig, som du är yngre än honom. Och skulle hon säga så till mig, rakt på sak... damn!
    Wow! Jag hoppas att hon gör det en dag. Känner du några vibbar från henne? 
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 22:22:48 följande:

Precis, det är lite det som jag fiskat efter. Som jag tänkte var skillnad på ung kontra mer levnadserfaren man. Det där med att ha landat i livet lite.

Det jag trodde. Skulle nästan hävda att det är säkert att en man i den åldern föredrar detta. Om du stämmer in på punkterna hoppas jag att du tar för dig av kärleken som väntar dig runt hörnet.

#förändringpåriktigt
  • transparent
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 22:25:04 följande:
    Wow! Jag hoppas att hon gör det en dag. Känner du några vibbar från henne? 
    Ja, hon har varit närgången (smugit upp bakom mig ljudlöst) och är väldigt pratig, ler när hon ser mig.
  • Anonym (Blondie)
    transparent skrev 2018-09-07 22:26:43 följande:
    Ja, hon har varit närgången (smugit upp bakom mig ljudlöst) och är väldigt pratig, ler när hon ser mig.
    Pratig = nervös tänker jag. Hoppas att det händer något. :)
  • Tom Araya
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 18:23:20 följande:

Hej,

Jag är en kvinna som är så himla attraherad av en man som är 15 år äldre, närmare bestämt runt 50 år. Kroppen får fnatt varje gång jag ser honom och jag anar nyfikenhet tillbaka. Eftersom han i dagsläget verkar vara singel så skulle jag vilja lägga in en stöt, en ganska villkorslös sådan till att börja med.

Så till frågan, vad attraherar män i denna ålder? Jag känner mig novis i frågan. Hur gör man?? Vad gör man?? Hur klär man sig? Vad får hjärtat att slå ett extra slag?

Alla tips är välkomna! 

Antagligen samma som för en 45- eller 55-åring.

Just åldern är nog det som säger minst om vad som går hem hos en man.
  • transparent
    Anonym (Blondie) skrev 2018-09-07 22:41:26 följande:
    Pratig = nervös tänker jag. Hoppas att det händer något. :)
    Det har varit lite speciell stämning, för det var bara vi två vid de tillfällena. Vet inte om vi kommer ses mer dock, jobbrelaterat.
  • PH76

Herre gud, när jag läser igenom den här tråden så undrar jag hur folk funderar.

Nu är jag endast 42,  och gift, men vore jag singel och letade efter någon så skulle jag backa så fort jag kände av minsta "spel" eller liknande. Vem orkar med sådant.

Gå helt sonika fram och säg:

- Hej, jag har sett dig ett tag och jag tycker att du verkar spännande. Vill du ta en Kaffe/middag/drink/frukost (valfritt) med mig.

• Anonym (Freee)

Finns många saker du kan göra för att förföra en så mycket äldre man.

Du kan hämta hans rullator, släng till en blink med ena ögat när han tackar dig.

Annars kan du servera honom plommonjuice och fråga om du inte kan vara med och dela, se till att slicka dig om munnen förföriskt.

Om han behöver byta kateter så får du vara med, visa din uppskattning för att han är så mogen.

Möjligheterna är många!

• Anonym (50-åringar med rollator!)
    Anonym (Freee) skrev 2018-09-07 23:05:25 följande:

Finns många saker du kan göra för att förföra en så mycket äldre man.

Du kan hämta hans rullator, släng till en blink med ena ögat när han tackar dig.

Om han behöver byta kateter så får du vara med, visa din uppskattning för att han är så mogen.

Möjligheterna är många!

Han är alltså i 50 årsåldern. Inte 150.

Ts: Säg att du tänder på honom och fråga om han vill sätta på dig här och nu. Funkar nog.
Svar på tråden Hur förför man en man i 50-årsaldern? Tips tack!