• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Editb
    Pluppa skrev 2019-02-25 17:50:13 följande:
    Mja de är sant men känns ändå helt hopplöst hehe... Men den som väntar får se =) går nog in med att de inte bli så blir man inte allt för besviken haha... Lycka till till er med ????
    Tack, lycka till till er med Glad Hoppas vi får många pluss i denna tråden den här månaden. Om vi inte lyckas denna gång får vi ta nya tag nästa månad. Men det finns hopp än så länge!
  • Anonym (Syskonlängtan)

Hur går det för er med BIM i slutet av veckan? Några symtom.

Jag vill säga att jag är 95% säker på att jag är gravid, men vad jag HATAR den känslan. Hur många gånger har man inte tänkt så dom senaste 15 månaderna av försök? Men precis som förra månaden, när jag fick ett tidigt missfall, så har brösten börjat ömma rejält. Vilket mina aldrig gör innan mens. Och har ett välbekant tryck i bäckenet som jag haft vid tidigare graviditet också. Bim 1-2/3 men vill försöka hålla mig längre än så... Någon som tänkt testa snart?

• frugr95
    jamåduleva skrev 2019-02-25 19:46:07 följande:

Nej, jag förtjänar ett pris för att jag varit så lugn den här månaden. Man blir utmattad av det här, haha. Vet inte hur många gånger jag tittar på min kurva varje dag, bara för att kanske kaaaanske se nåt som tyder på att man blir gravid den här gången.

Åh, hoppas så att det är nåt! Brukar du känna sånt molande eller är det nytt för den här gången? :) så svårt att avgöra om det är bra, man får ju alltid så mycket symtom.

Hahaha åh igenkänningen där då!!

Näääeee absolut inte.. jag förutsätter ändå att de typ är mensen som kommer 2 veckor för tidigt istället fast jag blött så lite haha!
  • Malin888
    Pluppa skrev 2019-02-25 16:48:47 följande:

Troligtvis kört va? =(

Jag å sambon myste till de i onsdags, på fredagen hade jag äl men pga sjukdom har de inte blivit något mer sen onsdagen så chansen för att de skulle ha blivit något är väl lika med noll denna månad då? =( skit...

Låter ju perfekt! Spermier lever upp till 7 dagar i äggledarna :)
  • Malin888
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-25 20:23:52 följande:

Jag vill säga att jag är 95% säker på att jag är gravid, men vad jag HATAR den känslan. Hur många gånger har man inte tänkt så dom senaste 15 månaderna av försök? Men precis som förra månaden, när jag fick ett tidigt missfall, så har brösten börjat ömma rejält. Vilket mina aldrig gör innan mens. Och har ett välbekant tryck i bäckenet som jag haft vid tidigare graviditet också. Bim 1-2/3 men vill försöka hålla mig längre än så... Någon som tänkt testa snart?

ÅH VA ROLIGT FÖR DIG!

Jag har bim på fredag men är tvärsäker på att jag INTE är gravid hahaha
    Testade med vanigt test igår men det va inget testa tidigt visade blankt. Och jag känner precis som före varje mens... så flyttar fram min bim till26/3

Lycka till nu! Att du haft missfall inna betyder INTE att du kommer ha det nu men förstår din oro!

Försök att hitta nån pyttegnutta glädje det räcker för att få känslan att växa ! Men slå inte på dig för att du är orolig! Det är SJÄLVKLART du känner det när du gått igenom tidigare missfall! Massa kärlek till dig!

• Love5

Håller tummarna för att din känsla är rätt denna gång! Jag har BIM 2/3, och tänkte testa med testa tidigt imorgon bitti, detta eftersom jag behöver börja medicinera direkt när jag plussat, kan vara avgörande för att det inte ska bli missfall igen (har haft två missfall i höstas). Tror egentligen inte att det har tagit sig denna månad, men hoppas så klart!
  • MaoaM

Jag tänkte testa igen imorgon, bim 1-2/3

Vill så jävla mycket! Är redan nu ledsen för ett negativt test. Vill så mkt va gravid före april då hade jag bf med det som blev missfall.

Jag känner mig öm i ena bröstet bara, så konstigt.

Håller tummarna för dej, duktig som orkar vänta!
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-25 21:08:34 följande:

Vill så jävla mycket! Är redan nu ledsen för ett negativt test. Vill så mkt va gravid före april då hade jag bf med det som blev missfall.

Du måste lägga upp bild på testet! :D spännande!

Hur känner du inför mola nu och så? Vill inte ge dig negativa tankar men jag har skitsvårt för att slappna av och längta!! Åh
  • frugr95
    MaoaM skrev 2019-02-25 21:08:34 följande:

Du måste lägga upp bild på testet! :D spännande!

Hur känner du inför mola nu och så? Vill inte ge dig negativa tankar men jag har skitsvårt för att slappna av och längta!! Åh
Svar på tråden BIM Mars 2019