• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Finta jag har faktist en bubbel LO liggandes här på bordet den handlar om när Julia badar

• Cia o krabaten

Mammsy:

Bitte: Fonter är de olika stilarna man kan välja.
    Arial, times new roman osv. Finns OÄNDLIGT massa att ladda ner från nätet.
    Det är helt ok att skriva ut, men det måste vara på syrafritt papper (Om du ska scrappa syrafritt alltså) och inte vanligt skrivarpapper.

• Glyfen

Nu har jag varit inne och dreglat över alla härliga saker på lifetimemoments.com... nån som har beställt därifrån?

Jag tycker man borde få dubbel lön när man är hemma och är föräldraledig!!
    Hur ska man annars finansiera allt fikande, söta bebisprylar som man måste köpa till sitt lilla barn och alla scrapgrejer som man behöver/måste ha!!?

Rösta på scrap-partiet alt. scrapträsket!

• Finta

Glyfen

Jag har handlat därifrån, toppenställe! Har handlat mest dies till min QK men även andra saker. ENkelt och smidigt. De brukar även skriva GÅVA ibland så då slipper man defiinitivt tullen!! Me like!

• Glyfen

Finta: Det låter jättebra det!! Då är det bara för mig att börja fylla på i kundvagnen

• Jozebelle

Nu vill jag inte göra någon arg eller ledsen utan bara konstaterar att det är svårt att få en bra stämning på ett forum där det finns tävling med röstning med. För tyvärr förekommer kompisröstning vare sej man vill eller ej. Man lär känna i varandras stil eller också känner du igen fotona. Tyvärr så faller du för det lättare än du tror.

• LizG

Nu har jag äntligen lagt ut mina första LO i galleriet Så skoj att pyssla med dom, har mest gjort kort på senaste dock..
    ska beställa mer papper snart men måste bestämma en slutsumma först innan jag släpper loss mig själv det rusar iväg allt för mkt annars har jag märkt. Sen blir det nog fler LOs att fixa

• Jo79

Jozebelle: Just därför har vi startat en egen tråd för utmaningarna! Så vi slipper ha den diskussionen här, här är utmaningssnack i stort sett bannlyst numera!

Svar på tråden Scrapträsket