• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • miiha
    finta: var på scrappiz hittar jag infon om scrappträffen? verkar vara blind.. men det lät ju superintressant!!
    Mamma till världens underbaraste ♥ Milla ♥
  • Liten Svala

Hej.

Tänkte börja scrappa lite men skulle behöva något slgs starset. Var kan jag hitta det? Eller måste man köpa allt för sig? 

//Malin.

• Loppan79

Liten svala - det finns startsett hos många nätbutiker bl.a scrapoteket vet jag har. Men kika runt bland de olika nätbutikerna så kommer du hitta. Länkar hittar du i första inlägget i tråden.

• Liten Svala

Oki tack så mkt. Man blir ju så sugen när man ser vad fint alla andra gör hela tiden.

• Finta

miiha

Gå in på "forum" - "scrappträffar och mässor" så hittar du tråden! Vore jättekul om du oxå vill hänga på! Vi verkar bli jääääätemånga!

• miiha
    finta: åååhh, vad kul!! ska absolut kolla upp i fall jag kan åka, skulle verkligen vara roligt
    Mamma till världens underbaraste ♥ Milla ♥
  • MAMMSY

Smulan söt! Hur hinner du???? Jag e glad om jag lyckas scrappa en LO i veckan  eller ens det...

• smulan001

mammsy: Tack Det går i vågor när jag hinner .... beror ju på hur glad lilltjejen är! och hur mycket annat som måste göras.....

• Cia o krabaten

Smulan: Tänkte just säga att du varit produktiv!!!
    fina nya Los är det iaf

Svar på tråden Scrapträsket