• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Loppan79

Jo, adressen stämmer! Kolla i rean så hittar du lunchpail (det är väl samma sak???).

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-13 06:42:24 följande:
    Cheri skrev 2006-04-12 23:52:24 följande: Äh jag blir ju alltid lämnad i sticket hära..   Hur hinner ni på dagtid?? E junte förrns nu man får va i fred   En annan måste ju gå upp med pigg bebis klockan 6.00 ♥
    min sover tills jag går upp
  • Porslinsdockan
    Loppan79

Tackar, japp va en sådan jag vart ute efter Flört
  • kela81

Ny Lo i mitt galleri under starka bilder....komentera gärna...eller kika bara in om ni vill det

• Skumpis

Vad gör alla? Det har ju varit helt tyst här idag

• Cia o krabaten

Hmmm skriver ut bilder och är förbannad att jag inte tar med kort!!!!

Men det blev inget scrappat trots att jag var sugen idag.

• Skumpis

C o k - Skriver du ut dina bilder själv? Menar du mer kort? Jösses i så fall. Jag tar säkert 40 om dagen Fast på fel saker naturligtvis Fast idag lärde sig min son att ställa sig upp själv. Det fick jag några fina foton på

Nu ska jag försöka scrappa. Är egentligen för mätt och för trött

• PamPam 83

Jag har scrappat ikväll. Och äntligen har jag fått mitt andra Lo klart. Har inte fotat det än, ev gör jag det imorgon om jag hinner innan jag åker iväg över påsken, i annat fall kommer den upp i galleriet efter påsk.

Glad påsk på er!

• MAMMSY
    Arg mamma här.... Fick inte scrappat idag, elak sambo gick ut fastän det var min scrapptid   men imorn då jädrans!!!
Svar på tråden Scrapträsket