• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Sitter och beställer på houseofpaper. Guuuud vad lång tid det tar Men vad mycket rabatter de har Kommer aldrig komma upp till 50 dollar i den här takten Någon som är inloggad som handlat där nyss och kan hjälpa mig sen hur man gör med beställnig och betalning? Har aldrig handlat utanför Sverige någongång...

• Skumpis

Hur handlar man annars? Billigast möjligt vill jag ha!

• MAMMSY

du fyller i din adress som vanligt,zip code=postnummer å så får du välja outside usa and canada på province (tror jag att det står..) å sen trycker du creditcard, så kommer en ny sida upp å där fyller du i ditt kort nummer, sen får du en bekräftelse till din mail, å sen en när din order e skickad Jag fick paket från dom idag, det gick supersnabbt, 1,5 vecka bara Skrattande

Måste berätta en till sak! Jag e så glad för jag har fått en scrappiz mentor Miggy (hon på scrapfun) som ska hjälpa mig med min scrapping Nu ska sambon å jag mysa å kolla film i lugn *peppar,peppar* å ro för en gångs skull Ha det tjejer!

• MAMMSY

Man kan handla med paypal fast det vet jag inte hur det funkar.. men tror inte att det skiljer nått i pris fast jag vet inte..

• Skumpis

Åh, tack Mammsy! Är uppe i 25$ nu så det lär ta tid

Åhhhh... vad kul med mentor!!! Och Miggy som verkar så trevlig!!! Hur får man en mentor? *vill också ha* Hur funkerar det?

Ha så mysigt med sambon!

• Skumpis

Skriver de "gift" utan att man ber dem???

• Skumpis

Pust, nu har jag gått igenom ALLA papper. Det blev 74 st för 35$. Nu ska jag shoppa annat för 15 $

• Jo79

Och jag fick ett presentkort på 600 från mamma och pappa i födelsedagspresent idag! KLART den bästa presenten!! Penga mun Hoppas bara att det finns lite kul grejer på Scrapbook... Jag vill till stan NU!!

Spännande att beställa från USA... jag har aldrig vågat, och så måste jag ju ha lite pengar att spendera för att det ska vara värt det, och pengar har jag ju aldrig...

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis
    Fyller du år Jo79?
    GRATTIS!
    Såååå... det bidde 42 $ och ingen frakt. 80 papper och lite band Jag vill att paketet ska komma NUUUUUU Hoppas det inte blir någon tull. Hur mycket skulle den kunna gå på????
    Nä, nu är det natten. Har suttit på sidan i 2,5 timme utan att lämna datorn
    Natti natti
Svar på tråden Scrapträsket