• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Ellisen

tack för de fina orden om mina LO:s, det värmer

• Jo79

Jaaaa...... jag fyller ju år idag! Shushu, som min kusins lilla tjej sa.

Nu ska jag sova för natten och drömma om hur jag spendera 600 spänn utan att få dåligt samvete...

Gonatt!
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-12 22:31:39 följande:
    Jaaaa...... jag fyller ju år idag! Shushu, som min kusins lilla tjej sa. Nu ska jag sova för natten och drömma om hur jag spendera 600 spänn utan att få dåligt samvete... Gonatt!
    wohooooooo GRATTIS!!!

jaaaaaaaa må hon leeeeevaaaaa
  • Cheri

Äh jag blir ju alltid lämnad i sticket hära..  Räcka ut tungan Hur hinner ni på dagtid?? E junte förrns nu man får va i fred  

• Skumpis
    Cheri skrev 2006-04-12 23:52:24 följande:
    Äh jag blir ju alltid lämnad i sticket hära..   Hur hinner ni på dagtid?? E junte förrns nu man får va i fred  
    En annan måste ju gå upp med pigg bebis klockan 6.00
  • MAMMSY

Å  JO79 GRATTIS I EFTERSKOTT PÅ SHUSHU ÅRS DAGEN

Kram Malin
  • MAMMSY

Skumpis hon skriver Gift på paketet å vad värdet ligger på, hon brukar skriva ner det lite, jag beställde för 27$ men hon skrevatt det innehöll saker för 10$, står det gift på paketet så får inte tullen lov att ta det 80 papper det lät kul, nu kan du ju iallafall inte skylla på att du inte har några papper hemma längre iallafall
    Mentor kan man få på scrappiz, man ansöker om medlemsskap i mentorprogrammet, sen kollar man på listan vilka som e med så väljer man en som man vill ha, pm:ar denne å kollar om den kan, sen så lägger man upp en handlingsplan typ vad man känner att man behöver bli bättre på å så får man lite uppgifter å synpunkter av mentorn, så blir man (förhoppningsvis ) en bättre scrappare

Kram Malin
  • Porslinsdockan
    Någon som vet vart man kan köpa/beställa såna lunchboxar ?????

Väldigt tacksam för svar

Skrattande
  • Loppan79

Porslinsdockan - om jag inte kommer ihåg helt fel så har bejbi78 det i sin internetbutik. Jag tror det är www.scrapkammaren.se , men jag är inte helt säker så gå in i hennes presentation så hittar du adressen.

Svar på tråden Scrapträsket