• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ

jo79 *suck* varför var du tvungen o skriva så? nu har jag ju beställt massor av papper!

• Jo79

Jag VET!! Jag blev oxå tvungen att beställa massa papper...

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ

ja egentligen har man ju verkligen inte råd..fast TJOO vad kul det blir när dom kommer!

• Cia o krabaten

Malinka: Ett tips om man klarar av att vara så förberedd är att planera sina sidor innan. Välja ut papper mm och ha liksom ett "kit" klart att scrappa.
    Jag fixar det inte, vill liksom sitta där och bläddra...
    Så sist slutade det med att jag hade med mig nästan allt....
    Inklusive mitt "torn" som är lådor för skruvar o dyl, fast fullt med brads och öljetter och grejer. Man vet ju aldrig vad man skulle vilja ha.
    Så det blev två vändor till bilen innan jag kom in med allt

• Jo79

Jag vet!! Jag får väl helt enkelt välja ut de fulaste och göra nått gott med dom till middag... ... eftersom jag shoppat upp matpengarna....

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ

Jo79
    Ikväll serveras följande:
    Till förrätt "toast eyelet"
    Huvudrätt "ugngrattinerad chatterbox mix" serveras med "smörslungade monogram"
    Och till efterrätt "creme de la foamstamp"

• Jo79

Du, Räcka ut tungandet där lät gott.... Får jag låna receptet...?

Mamma till KaramEllen
  • Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-19 19:45:44 följande:
    Jo79Ikväll serveras följande:Till förrätt "toast eyelet"Huvudrätt "ugngrattinerad chatterbox mix" serveras med "smörslungade monogram"Och till efterrätt "creme de la foamstamp"
    mmmmmmmmmm creme dea la foamstamp! Får jag lite oxå??

Fick mins foamstamps idag och jag ÄLSKAR dom!!!
  • Anne81

vilka var det mer än papprika som hade fraktfritt nu?

Svar på tråden Scrapträsket