• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Lingonflickan

Får ge maken plånbok och VISAkort och införa spärr. Åh, det finns ju så mycket man vill ha... Ja, jag hör till dem som faller för fina saker utan att ha ett syfte med dem från början. Överallt skrivs det om att planera sin scrapping i förväg men jag faller ändå.

• Blue Vapor

Hehe, hej hej allihopa! Jag är världsasämst på att ens knäppa igång pc:n nu för tiden! Försöker febrilt lära känna min mjuka lilla Linn, det går väl sådär, HAHA! ;-D GUD vad jag vill sova och jösses vad jag önskar att jag hade ett liv som gick parallellt med detta nya Det är så mycket man vill hinna med ju.... har nu lyckats få Krypet att sova i fem sekunder utan mamma, så då får man passa på att kasta sig in på Nordea och snällt pitala en elräkning som jag tydligen missat helt och hållet *oj* .... ska försöka hinna klippa en remsa randigt papper här också, till LOn jag hållt på med i en månad nu och ja just ja, vi ska försöka hinna äta också.. och klura ut hur bärselen funkar så jag kan få använda två armar till annat än att bära bebis framöver!

Men jag lever i alla fall! Och i maj ska jag minsann gå på scrapmässan som jag hört att Skapa ska ordna?? Om jag så ska ha på mig skogshuggarlurar så ska jag dit med barnvagnen!

Hoppas alla mår bra!!

• Cia o krabaten

BV: Härligt!!!!
    Skönt att du "lever"

• Jen 82

Sitter o klickar på houseofpaper.com, är det ett bra ställe att handla från? Får man sakerna snabbt?

En annan fråga, är prima flowers omåttligt populära, finns ju ingenstanns ju?!

• Marajjah

Jen
    Hittade Prima flowers på pysslepunkten nu och det är fraktfritt där i morgon och på fredag om du beställer för över 200:-

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Glyfen

Hej Blue Vapor! Undrade just vart du hade tagit vägen...
    Har saknat dig!! Hoppas NI har det bra!
    Snart kommer du ut ur bebisbubblan ska du se... ha det så gott tills dess!

• Cia o krabaten

Hej tjejer,
    Lite nytt och lite halvgammalt i mitt galler för den som vill.

• Loppan79

Kan tipsa om att Meli på scrapoteket säljer mindre förpackningar prima flowers för dem som nu inte vill ha typ 500 i varje färg!

• kela81

Hej Blue Vapor Kul att se dig igen....även om det bara är en snabbis mellan bebispassen

Svar på tråden Scrapträsket