• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Matriark

Choko - välkommen ner i träsket Det går jättebra att göra tavlor, jag har bl a gjort och gett bort.. men tro inte att det räcker att göra EN tavla och sen är det färdigscrappat, nä album lär det bli också.

Sussieb - din lyxost Vilken dröm.. Jag brukar sitta med en bunt bazzils i händerna och tänka "den där färgen skulle jag haft på väggarna om jag haft ett eget hobbyrum"...

Har du kollar på scrapjazz.com? Mycket inredningsinspiration där.

• Matriark

Det totalla drömscraprummet....*dregglar*
    Bra idé att använda ikea-kryddhyllorna till band.. jag har sett dom användas till akrylfärg, men det såg bra ut med bandrullarna faktiskt. Inte för att jag har några rullar än, men när jag köpt

• Cheri
    Matriark skrev 2006-04-20 11:53:14 följande:
    Det totalla drömscraprummet....*dregglar*Bra idé att använda ikea-kryddhyllorna till band.. jag har sett dom användas till akrylfärg, men det såg bra ut med bandrullarna faktiskt. Inte för att jag har några rullar än, men när jag köpt
    Jag tänkte faktiskt köpa en tunn, kort gardinstång a la panelstång typ till att hänga upp på väggen för bandrullar... när jag nu köper några såna
  • Cheri
    Matriark skrev 2006-04-20 11:55:26 följande:
    Det här rummet är bara sååå snyggt. Inte alls min stil, men snyggt www.scrapjazz.com/topics/Organization/Scrap_R...
    åh myyysigt!!! *vill oxå haaaaaaa*
    Meli skrev 2006-04-20 11:54:23 följande:
    cheriDet ser ju ut som en hel butik ju!
    Jaaaa verkligen *så avis* hehe
  • Matriark

Har tänkt fota min lilla hörna och lägga i galleriet....
    Men jag måste få bättre ordning först

Svar på tråden Scrapträsket