• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ

Måste fråga fröken cheri, vad är det för papper till blommorna på nya lo:n? bazzils? jag har ju aldrig använt mig av det än så länge..men det är ju såå snyggt!

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 00:16:58 följande:
    Måste fråga fröken cheri, vad är det för papper till blommorna på nya lo:n? bazzils? jag har ju aldrig använt mig av det än så länge..men det är ju såå snyggt!
    Flåt.. men vilken ny LO??
  • Cheri

ursäkta om jag e trög.. *amningshjärna* Generad

• Cheri

Ogillar sidor där man måste klicka hit och dit och dit o hit för att beställa, bättre med dom som man har möjlighet att kryssa för flera tex. papper samtidigt och sen "lägg i kundkvagn" o så hamnar flera där samtidigt... om det finns möjlighet så är det en bra grej Det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt att göra av med pengar, annars hinner man tänka efter o ångra sig

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 00:16:58 följande:
    Om det är blommorna på utmaningsLO´n du menar, så är det urklippta blommor från det här fantastiskt SJUKT fina papper!! http://www.minneskatten.se/butik/index.php?main_page=product_info&cPath=65_127_141&products_id=607 
  • Matriark

det är inte sant... ännu mer jag vill shoppa!!! Där fanns mer än ett sjukt fint papper!! Måste nästan låna Ellens haklapp som jag dregglar, VILL HA!

• Skumpis

Sagomamma - Jag hakar på Cheri lite. Hatar sidor där jag klickar på varukorgen och hamnar i varukorgen för att vara tvungen att gå tillbaka dit jag var. Det ska gå att klicka "köp" utan att man flyttas till en annan sida.

En annan stor fördel är att man kan se hur produkterna ser ut i varukorgen. Oftast sitter man ju och beställer massa saker och sen i slutändan blir det för dyrt. Då är det bra att se vilka saker, framför allt papper, man beställt så man kan ta bort de minst snygga. Det är jättejobbigt att gå tillbaka och leta.

Tydlig info om frakten på startsidan. Jag tycker det är görstörigt om jag gör en beställning och så visar det sig att frakten blir jättedyr. Då brukar jag byta nätbutik men jag har ändå slösat massa tid. Det senaste har jag passat på att handla när butiker har erbjudanden om fraktfritt.

Det ska bli spännande att se din nya butik När räknar du med att öppna?

Svar på tråden Scrapträsket