• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Basic Grey kanske? Zaras favoriter...? ;-D Mina med för den delen... Hoppas att du har myyycket BG papper oxå, me like mucho!! Och bazzillmonobrads, me like mucho mucho!

Mamma till KaramEllen
  • Sagomamma

Ja självklart... Ååå vilken idiot jag är ibland Tack Jo79

Ska absolut försöka bygga upp så mycket det bara går så snabbt det bara går!! Måste börja nånstans ju... Men jag blir jätteglad om ni säger vad ni tycker i min gästbok här eller via mail sen när jag väl öppnat!

• kajsalisah

Ja, nu har även jag hittat hit till Scrapträskets tråd....Jag har scrappat i snart 1 1/2 år, sedan dottern föddes. Den senaste tiden har jag dock mest stämplat kort. Har trampat mig djupt ner i ScrapRooms forum och varken vill eller kan ta mig ur. Scrappiz tittar jag också in till ibland men är mer anonym där. Några alster jag gjort finns i mitt galleri för den intresserade.

Jag ser fram emot Sagomammans butik öppnar! Tänk att få en riktig butik såå nära! :-O

• ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-23 20:20:50 följande:
    Basic Grey kanske? Zaras favoriter...? ;-D Mina med för den delen... Hoppas att du har myyycket BG papper oxå, me like mucho!! Och bazzillmonobrads, me like mucho mucho! Mamma till KaramEllen
    Yes box, right on Jo! Basic grey var det jag menade, guuud vad jag har letat efter deras rub ons!! slut överallt!! Så om du får in sånna pleeeze let me know!
  • Jo79

Zara, såg att scrapoteket har paisley rub-ons, svarta och vita.... om det är nått att ha?

Mamma till KaramEllen
  • esterr

Hej tjejer!

Drabbad av scrapblocken men nu har jag laddat upp lite nytt i galleriet.

Har dessutom börjat jobba igen efter föräldraledigheten så orken och inspirationen har inte riktigt funnits där, tills igår då jag gjorde "vårfint på balkongen".

Kajsalisah,
    är det bra stämmning på ScrapRoom? Håller själv mest till på Scrappiz, lite på pyssel.net och minimalt på Papprikas forum.

• Minelli

Jag har tittat runt lite på era scrapping-alster här. Herregud så mycket fint! Glad
    Har en liten fråga, jag såg att många av er har små lappar med text på, där man likosm kan läsa mer om bilderna och så.. alltså på själva scrappingbilden, och även rubriktext - som ser ut att vara datorskriven. Har ni skrivit ut på färgat papper och klistrat dit, eller hur har ni gjort?

-nyfiken-

It is no sign of mental health to be well adjusted to a sick society.
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-23 22:05:26 följande:
    Zara, såg att scrapoteket har paisley rub-ons, svarta och vita.... om det är nått att ha? Mamma till KaramEllen
    Försökte beställa därifrån men dom var slut..buhu!! tack ändå
  • Cheri

Nu ska jag ha en egen utmaning.. att bara använda ett foto.. betyder alltså.. inga indexbilder FörvånadSkrikandesHemlis

Svar på tråden Scrapträsket