• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-24 00:38:47 följande:
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 00:16:58 följande: Måste fråga fröken cheri, vad är det för papper till blommorna på nya lo:n? bazzils? jag har ju aldrig använt mig av det än så länge..men det är ju såå snyggt! Om det är blommorna på utmaningsLO´n du menar, så är det urklippta blommor från det här fantastiskt SJUKT fina papper!! www.minneskatten.se/butik/index.php 
    cheri tack det var det jag menade! gud så snyggt! älskar strukturen
  • Jessi

Skumpis skrev:
    "Sagomamma - Jag hakar på Cheri lite. Hatar sidor där jag klickar på varukorgen och hamnar i varukorgen för att vara tvungen att gå tillbaka dit jag var. Det ska gå att klicka "köp" utan att man flyttas till en annan sida.

En annan stor fördel är att man kan se hur produkterna ser ut i varukorgen. Oftast sitter man ju och beställer massa saker och sen i slutändan blir det för dyrt. Då är det bra att se vilka saker, framför allt papper, man beställt så man kan ta bort de minst snygga. Det är jättejobbigt att gå tillbaka och leta.

Tydlig info om frakten på startsidan. Jag tycker det är görstörigt om jag gör en beställning och så visar det sig att frakten blir jättedyr. Då brukar jag byta nätbutik men jag har ändå slösat massa tid. Det senaste har jag passat på att handla när butiker har erbjudanden om fraktfritt."

Fixat, fixat och -fixat! Vilken enorm fördel jag har som kan rådfråga Scrapträskare!

Tror att jag denna veckan, (senast nästa) kommer kunna öppna -med ett lite begränsat urval av varor, men bättre det än inget Så får ni ju åtminstone se!

Cheri:
    Sjukt snygg LO -igen

• Skumpis

Är Jessi och Sagomamma samma person?

• Loppan79

Jag undrar samma som Skumpis???

Dessutom håller jag med om allt skumpis sa ang. nätbutiker i några inlägg ovan. Jag hatar också att komma in i varukorgen för varje sak man handlar. Men när jag väl är i varukorgen vill jag se små bilder på det jag handlat eftersom det alltid hamnar typ dubbelt så mycket där mot vad jag har råd med

• Sagomamma

Meeeen, hoppsan då! Loggadei n på en annan dator där jag haft "Jessi" förinloggad liksom Klant...

2xA: Listigt

• skogsflicka

Oj, oj, oj, nu var det verkligen länge sedan jag var inne på den här tråden! Den hade liksom flyttats flera gånger!
    Jag har iaf laddat upp en hel radda med nya LO:s om nån är intresserad av att kika! Nu har jag en del att läsa här inne...

• jomma

Har ni någongång sammanställt vilka nätbutiker ni tycker är bra? Var hittar man det i så fall? Annars Kan ni fylla på denna lista;

Svenska nätbutiker;
    Scrapbutiken-snabb leverans och inget krångel

• Matriark

Jargoon -jag skriver lista för att själv komma ihåg hur det gått när jag beställt från olika ställen. Men det kan ju vara olika på olika ställen från olika ggr... har t ex beställt problemfritt från ett ställe förut, som jag nu inte fått några varor ifrån fast det var en månad sedan jag beställde, och jag har mailat och undrat vad som är på G... Nu har jag lessnat och tänker avbeställa.. La precis in en order på 750 hos minneskatten istället (över 700 var det fraktfritt).

Scrapbutiken har jag gett bra betyg, men ett minus på att man enligt mina anteckningar måste beställa för över 1500 för att komma upp i fraktfritt.. Den summan kommer inte ens jag upp i, och jag brukar beställa rätt friskt.

• ZaraÖ

Fyller på lite..

Svenska nätbutiker;
    Scrapbutiken-snabb leverans och inget krångel.
    Scraproom - Har alltid mycket, snabb leverans.
    Brunsons- Jätte trevliga, bra service och snabb leverans.

Svar på tråden Scrapträsket