• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:34:37 följande:
    Kanske både black tie och lollipop collectionen då....? Mamma till KaramEllen
    Åh ja vist vore det super snyggt ihop med semester bilder! Blir lite avis jag har ju inga semester bilder o scrappa
  • ZaraÖ

Peak - ja hon gör super snygga grejer! har varit o dregglat i hennes galleri förut

• Peak

ZaraÖ - ja man blir förbannad på henne och vill binda fast hennes armar eller nå´t...och inser att man själv inte har fantasi för 5 öre...

• ZaraÖ
    Peak skrev 2006-04-25 15:39:14 följande:
    ZaraÖ - ja man blir förbannad på henne och vill binda fast hennes armar eller nå´t...och inser att man själv inte har fantasi för 5 öre...
  • Jo79

Jag vågar inte... måste nog vänta 0000på rengarna på torsdag... ooops bebis! Det blir så jobbigt om man inte kan betala räkningarna för att jag shoppat loss på scrappgrjer... Sambon blir nog argsint då...

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:40:13 följande:
    Jag vågar inte... måste nog vänta 0000på rengarna på torsdag... ooops bebis! Det blir så jobbigt om man inte kan betala räkningarna för att jag shoppat loss på scrappgrjer... Sambon blir nog argsint då... Mamma till KaramEllen
    hihi ja då kanske det är bäst att vänta lite!
  • BackinBlack

Loppan
    Jaha?! Är det samma kvalitet och pris som att lämna in? Då kanske jag lämnar in ändå, så vet jag att det funkar bra, och så kan jag skriva ut för vissa saker bara. Utskriften jag har är från brorsan så jag vet inte vad det är för skrivare eller papper.

nu med en liten Uma
  • Jo79

Meeeen, när jag shoppar, då ska det nog faktiskt bli black tie och kanske lollipopcollectionerna. Att man kan göra så fina papper!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket