• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Loppan79

nea1 - det är nog lite olika. Jag har ett album där jag sätter in alla LO i.

• Meli

nea1

Jag sätter mina LOs i album i plastfickor, då är de skyddade och samtidigt flyttbara.

• MAMMSY

nea1: Jag har oxå mina i ett album med plastfickor, det e jättebra för då kan man scrappa som man vill så behöver man inte bry sig om att ta det i kronoligsk (heter det så???????)  ordning

• Meli

Vad är ni beroende av i ert scrappande? Bara nyfiken

Själv måsta jag nog säga chalk och blommor, vet inte hur man scrappar utan blommor alls

• Loppan79

Jag är nog beroende av fiiiina papper och chalk och dold jounaling

• MAMMSY
    Haha Meli jag tänkte precis ställa samma fråga vilken scrapp pryl klarar ni er inte utan svåårt skulle vilja säga att jag inte klarar mig utan en säkrmaskin fast jag har ingen men skyller på att det är därför jag inte har scrappat på ett tag prövade skumpis när jag var hos henne, å insåg att jag inte kommer klara mig utan en sån..
    Annars e det nog min retrostans chalk å snygga papper
  • Matriark

Klarar mig inte utan fotofix...
    Det tog slut en gång, sedan dess köper jag alltid så jag har en oöppnad förpackning till den jag använder tar slut
    Ungefär samma som vi gör med smör

• morningsunlight

*kikar in*
    Nu har jag beställt ett startpaket på ScrapAddicted.

Frågan är om jag kommer att bli lika beroende av scrappande som ni är
    Nybörjartips mottages tacksamt i lilla mail-lådan.

Svar på tråden Scrapträsket