• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:22:00 följande:
    Fasiken vad snabb du var Zara! Hoppas att du lämnat lite åt oss andra.... Mamma till KaramEllen
    haha ja vist jag är världens snabbaste scrap shoppare tror jag, tog min ca 4 minuter skulle jag tro
  • bitte71

Nä, vad fasen - föräldrapenningen kommer ju på torsdag! Här ska handlas!*springer i kapp med Jo79 in till Scrappics*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Jo79

Jepp, black tie är de jag tänker på.... De är ju såååå snygga! *dreggel*

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Har de fast fraktkostnad.... eller inte? Hittar ingen info...?

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ

Jag kunde inte hålla mig från black tie heller, köpte ett collectionpack! Åh så kul det ska bli när jag får dom!
    jo79 tänk dig vad snyggt o kombinera dom med några ur lollipop collectionen då! *superdreggel*

• bitte71

Jo79: nä, det undrade jag oxå - stod ju inte

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:27:30 följande:
    Har de fast fraktkostnad.... eller inte? Hittar ingen info...? Mamma till KaramEllen
    står bara: fraktkostnader enligt postens gällande prislista..o att hon mailar fraktkostnaden efter beställning.
  • Loppan79

Hm, nån snackade om nån fond för fattiga scrappare. Kan man få gå med tro Vill ju också shoppa

• ZaraÖ

Skicka ett mail och fråga. Jag mailade henne och hon svarade direkt!

• Jo79

Kanske både black tie och lollipop collectionen då....?

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket