• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Glyfen

Matriark: Tack för hjälpen! Har lite att reda ut med magnolia om man säger så...

• Marajjah

Ngn mer än jag som fått hem erbjudande om att prenumerera på en scrapbok, alltså vara med i en scrapklubb typ?

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Marajjah
    ZaraÖ skrev 2006-04-25 12:59:52 följande:
    vadå för scrapklubb? låter kul!
    De som skickat ut brevet till mig kallar sig för "Pappershobby" och har ett erbjudande om att prenumenera på scrap-böcker. Den första heter "Scrapbooking-grunderna", sen verkar varje bok behandla ett tema, eller ämne, tex så handlade en om band och hur man kan använda dem.

Den första boken fick man till ett intro-pris av 1:- + porto 19:-, sen kostar böckerna 198:- inkl. porto.

Jag ska helt klart skicka in om att jag vill ha den första, sen får jag väl se hur pass nöjd jag är med den... Kan väl tillägga att det inte var ngr köptvång.
    Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • bitte71

Hej hej...
    Har förstått att det är några här som handlat på Magnolia men har dålig erfarenhet av dem? Synd isf, för jag har varit inne på deras sida och de har ju väldigt stort utbud. Men om de inte är så bra så vete katten om jag ska handla av dem?

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Loppan79

bitte71 - jag skulle inte rekommendera att handla av dem. Måååånga här inne har blivit dåligt bemötta därifrån.

• MAMMSY

Bitte71: jag skulle inte heller rekomendera dig att handla av dom, tyvär, å jag vet att det ser ut som att dom har mycket på sin sida men oftast finns inte ens hälften inne.. när jag handlade där så fick jag vänta i 3 veckor på att sakerna skulle komma fastän pengarna drogs från mitt konto direkt, när sakerna väl kom så fattades 8 av dom + att några av papprena var fel, jag fick andra än vad jag hade beställt, det tog lång tid att få tbx pengarna för det som jag inte hade fått med, å hon var otrevlig i tfn när jag ringde å påpekade att det hade blivit fel.. Å då har jag bara haft lindriga problem med dom om man jämför med vad som hänt andra.. Det finns så många andra affärer å handla på med stort utbud tex scrapaddicted  å scraproom å en massa andra titta i början av tråden så hittar du flera affärer å Cia å krabaten har en lista på affärer i sin pres

Kram Malin
  • bitte71

Loppan79: ok, då vet jag...Då surfar jag vidare bland scrapbutikerna Förresten: ngn som vet fler som har de flesta av Junkitz (heter det så?) kollektioner (Mom, Dad, Cousins etc) än just Magnolia? Scrapoteket har det vet jag Meli , men jag har beställt därifrån några papper. Men jag skulle vilja ha fler för de är så fina och alla kollektionerna fanns inte på Scrapoteket? 

• Meli

bitte71

KOlla på scrappiz, det kan vara ganska svårt att hitta dem, eftersom de är gamla collectioner, så lägg ut en fråga på Scrappiz.

• bitte71

MAMMSY: nä, så tråkigt - då ska jag verkligen inte handla av dem   Scraproom är bra annars - har jag handlat en hel del ifrån och så scrapoteket. Pysselpunkten handlade jag oxå av när de hade fraktfritt förra veckan - det bästa är att jag upptäckte att de finns i Halmstad där jag bor - så jag kan hämta grejerna där utan att behöva betala frakt!! Jippie!

Svar på tråden Scrapträsket