• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Var det inte nån här som frågade om Junkitz? Scrap pics hade ju en del junkitz såg jag nu när jag dregglade över basic grey black tie papprena så jag blev tvungen att byta sida lite....

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-25 15:02:35 följande:
    Zara: oooorättviiist!!  Vill oxå ha en bra scrapaffär nära mig!! Mamma till KaramEllen
    Wuhaaahaaaa!  
  • Meli

Loppan79 '

Alla butiker med F-skatt får lägga upp sig på Scrappiz, och det är alltid sponsring då man betalar för att ha sin banner där.

• Jo79

En fråga: Jag har tänkt att göra ett semesteralbum om vår kretaresa... eller iaf flera sidor som ska hänga ihop, fast jag vet inte vilka papper jag vill ha.... Har någon förslag? Jag tror att jag gärna vill ha Basic Grey, för dom är så himla fina och jag tycker att de är ganska "lätta" att matcha ihop så det blir bra... Vilka papper är bäst?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja, jag kan ju då inte länka...

Kanske är det fräckt att ha svarta papper?

Mamma till KaramEllen
  • bitte71

Jo79: det var jag som frågade om Junkitz - och jag såg att de fanns där! Och vad mkt Basic Grey-papper de hade! Tyvärr hade de inte så mkt dekorationer och sånt - men papper i mängder! Så det är ingen som handlat där då och kan ge synpunkter på affären?

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Jo79

Jag tänker nog handla där ändå... Även om de är världens sämsta, men de kan de inte vara med så myyycket fina papper! .-D

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ

Jag har handlat där nu! Ska dit och hämta upp min beställning! Får väl skvallra sen

• Jo79

Fasiken vad snabb du var Zara! Hoppas att du lämnat lite åt oss andra....

Mamma till KaramEllen
  • ZaraÖ

jo79 nu ser jag ju inte bilderna men jag tycker det låter skit snyggt med svart till! Kan ju bara bli supersnyggt med det turkosa vattnet! Black tie monne?

Svar på tråden Scrapträsket