• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

Bitte71
    Om du nu bor i Hamstad så finns ju Brunsons också!

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • bitte71

Marajjah: japp, I know! Har varit inne där ett antal ggr oxå (humdehum ). Där är de jättetrevliga - hon är väldigt hjälpsam hon som har affären.

På tal om kollektionerna jag frågade efter: jag hittade allihop på
    shop.scrappics.se nu när jag surfade runt lite! Ngn som har erfarenhet av den affären?

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • malinka2

Gillar inte att prata illa om företag fast med just Magnolia gör jag nog ett undantag. Har lite svårt att förstå hur ett sånt företag kan gå runt...det är väl ändå med bra service man får bra rykte=många kunder? Jag beställde EN gång därifrån och fick vänta läääänge på mitt paket (kom efter en massa mejl, telefon fick jag inget svar på) , en massa saker var restnoterade o nu har det säkert gått en fyra månader o jag har inte sett röken av fler varor. Som tur var valde jag postförskott så jag ligger ju inte ute med några pengar, kommer aldrig mer handla av dom! Vi har så många bra/trevliga scrapbutiker så då vill jag hellre "sponsra" dom!

Dom jag gillar mest är scraproom, scrapaddicted o scrapperiet, sen finns det ju jättemånga bra affärer jag handlar av lite då o då (som Melis fina tex ),handlade av pappersbiten för första gången igår, hon har massor av fint o jätte trevlig mejlkontakt.

• ZaraÖ

scrap pics oh vilken bra sida! massor av bg papper!! Penga mun och rub ons!! Räcka ut tungan Tack bitte Kyss

• bitte71

ZaraÖ: BG- frälst eller vadå?

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Loppan79

malinka - de kanske går runt på alla som handlar där första gången
    Men allvarligt så handlade jag ju där eftersom jag hittade dem på scrappiz och jag trodde att de företag som fick göra reklam på den sidan var bra. Men så var det ju inte... Sen skrev jag i en tråd på scrappiz om magnolia, det var en annan tjej som frågade om fler hade blivit otrevligt behandlade där. men tråden togs bort! Har tydligen hänt flera trådar som handlat om samma ämne! Man kan ju undra om Magnolia sponsrar scrappiz...

• ZaraÖ
    bitte71 skrev 2006-04-25 14:16:17 följande:
    ZaraÖ: BG- frälst eller vadå? Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
    Hoho jaja minst sagt!
    Alltså det här bir ju bara bättre och bättre!! Scrap pics ligger ju här i nyköping!!! Förvånad Sikken luckyday! Måste springa dit genast! Penga mun
  • malinka2

Loppan: fast jag tror tråden togs bort mest för att det blev så mycket bråk. Scrappiz är ju ett så bra forum o sånt här rör upp känslor... Det tråkiga är bara att "vanliga" affärer typ Ica o så får man prata hur mycket skit om som hellst fast så fort det börjar bli scraprelaterat blir folk HEMSKT upprörda. Vet inte ifall det beror på dt medlemmar eller vad det är. Tycker det både är bra o dåligt, man måste ju få höra andras åsikter om butiker men man ska inte kasta skit heller....svårt...

• Jo79

Zara: oooorättviiist!! Skrikandes Vill oxå ha en bra scrapaffär nära mig!!Gråter

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket