• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ

jo79  tell me about it!!  jag älskar ALLA bg papper! jag ska gifta mig i en bg scrappad klänning en dag! *drömmer*

• Matriark
    ZaraÖ skrev 2006-04-25 15:53:27 följande:
    jo79  tell me about it!!  jag älskar ALLA bg papper! jag ska gifta mig i en bg scrappad klänning en dag! *drömmer*
    Hahahaha DET kan jag tro, kan bli svårt att se dig sedan på bröllopslayouten, då säkerligen den kommer scrappas i bg med.
    Snäppet värre än Cheris bakgrundsknep
  • ZaraÖ

haha ja då kan man snacka om some serious papper match! med prima i håret och brads i öronen..oh så tjusig jag ska va!

• ZaraÖ
    Sussieb skrev 2006-04-25 16:23:21 följande:
    nytt kort hos mig att titta på....
    Fiiint!!!
  • MAMMSY

ZaraÖ fniss får jag vara din tärna då i klänning av sweet pea serien å sen till bröllopsmiddag tycker jag du ska bjuda på den där delikata middagen du skrev om för ett tag sedan vad var det nu.. Stuvade chatterbox å BG soppa?

• ZaraÖ
    MAMMSY skrev 2006-04-25 17:41:09 följande:
    ZaraÖ fniss får jag vara din tärna då i klänning av sweet pea serien å sen till bröllopsmiddag tycker jag du ska bjuda på den där delikata middagen du skrev om för ett tag sedan vad var det nu.. Stuvade chatterbox å BG soppa?
    HAhahaa! javist! Alla är bjudna se till att matcha bruden bara!! Blivande maken kommer givetvis ses i black tie collectionen medans brudtärnornna kommer att kunna beskådas i fussion fodral.
    Kasta inte ris, tänk på zara, kasta eyelets!
  • Cia o krabaten

Haha, det bröllopet vill jag komma på!
    Kanske vara fotograf för att föreviga detta spektakel

• ZaraÖ

bläk jag har min första scrapblock hjääälp! Gråter

Svar på tråden Scrapträsket