• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Glyfen

Ang. wishblade: Jag trodde också att man kunde skriva ut allt/alla fonter, men när jag läste på wishbladesidan blev jag fundersam:
    "Choose from fonts and shapes in the Wishblade Design Library"
    tänkte att fonterna man använder kanske är nån sorts mallar som man sätter i maskinen på nåt sätt?? Vet du något om det Bobline? Forskar vidare...

Något har hänt med vårt tangentbord... en del bokstäver ramlar bort så ibland kan det bli lite knas!

• Bejbi78

Det finns möjligtvis inga skåningar här som är sugna på att träffas och pyssla och snacka goja i slutet av maj?

• tr3z

*räcker upp en hand snabbt som attan* Bor i Skåne absolut

• Bejbi78

tr3z

Jaha ja...ingen aning om var det ligger *asg*

• Fnyz

ja just de är det någon här inne som är från Hälsingland elelr gästrikland?? skulle vara kul å ha en scrapträff här uppe å för oss som bor norr om dalälven

• Marajjah

Fnyz
    Edma, brukar vara här inne och  kika ibland och hon scrappar, men har nog en scrapblock just nu, men du kan ju fråga henne i hennes gb. Hon bor där ngnstans.

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Loppan79

*Meddelar att mitt problem är löst*

• MAMMSY

Kikar in snabbt här beroende som man är .-D sitter hos en kompis med dator hemma.. Så egentligen borde jag väl vara lite social men scrapträsksberoende som man är så var jag tvungen å bara säga Hej!

Svar på tråden Scrapträsket