• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Lingonflickan

Lägger in en LO i mitt galleri.Ska ge bort den och är tacksam för synpunkter. Har två smånallar kvar, bör jag placera dem vid sidorna eller ska jag låta den vara som den är?

• kajsalisah

Bejbi78 - Jag hänger absolut på! Skåning som jag är.....

• Blonde

småland - låt den vara som den är! Blir för mycket annars!

• tr3z

åh, sitter å fixar å trixar i PS nu, blir ju riktigt skoj att få hem dom här korten när jag väl är klar! Äntligen lite miniatyrer till Jollis album!

• Skumpis

trez - Får du det att funka? Kul va? FAst det är ett jäkla joxande

• tr3z

Skumpis - ja, det tar ju ltie tid, men snart får man väl upp farten å så blir allt mycket lättare! Gjorde också bilden som jag har
    <----- där i svartvitt med bara bitringen i rött, bara för att testa. Det var pilligt men vilken bra effekt! Frågan är om jag har tid att scrappa nu när det finns så mycket kul å göra med fotona?!?! Läser på scrappiz om penslar å vill gärna tillämpa lite sånt också på korten innan de framkallas... Ojojoj!

• Skumpis

Trodde du var för fattig för att köpa PS Jag har också gjort så med bara en sak i färg. Finns bild i galleriet. FAst jag minns inte hur man gjorde

• Marajjah

trez
    Åååå, det där med lager skulle jag också vilja kunna, men det funkar aldrig när jag joxar med det...

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Fnyz

mamma i Småland: ha den som den är den är jättefin nu annars kan det bli lite plåttrigt.

Svar på tråden Scrapträsket