• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • piis

Bejbi78: Jag hade också varit intresserad av att träffas. Bor i Klippan...

• piis

Anne81: Om jag inte misstar mig så är PS förkortning för Photo Shop...

• tr3z

Skumpis - erm *host*

Marajjah - ja, det där krävs nog ltie övning, ser att jag suddat utanför på ett par ställen, men det syns bara om man zoomar

Anne81 - photoshop

• Sagomamma

tr3z:

Perstorp! Nära Hässleholm ju :-

Måste säga att jag varit och kikat runt en del utan att skriva, men jag har bara inte hunnit -ni är skeeeetaduktiga allihop

• Marajjah

Trez
    Men, kan du inte förklara för mig i ett litet mail hur jag ska göra för jag fattar inte scrappiz-förklaringen... *trög*

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • rastom32

Är inte så jätteflitig med o skriva så mkt i den här supertrevliga tråden egentligen, men vill ni så får ni gärna titta in o kika på mina 2 senaste lo's... ganska grabbiga blev dom visst
    En från karateavslutningen och en från go-cart banan...

*S*

• tr3z

Marajjah - jag skcikar ett litet meddelande i din inbox sen när jag har fått bebis att somna en stund

Sagomamma - jag vet, skitbra! Har tänkt att jag ska beställa-hämta upp när vi åker åt det hållet å storhandlar nästa gång

(obs, det var jag som skrev, inte sagomamma, så anmäl inte detta nu!)

• Anne81

Vad behöver man för program och vad kostar det när man PSar?

• Amelié77

Hej på er tjejer!
    Har inte scrappat på över en vecka - känner att jag inte har några kul foton Kanske det är en scrapsvacka...
    Är i alla fall nästan klar med denna veckas skissutmaning, har bara journalingen kvar (den är som vanligt svårast för mig).

Nåja, jag tänkte bara kika in så att ni inte glömmer bort mig även om jag inte är så aktiv på ett tag framöver.

Svar på tråden Scrapträsket