• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • piis

Sitter och hoppas på att mina bilder jag skickade efter för framkallning ska komma med posten i dag. I helgen ska jag på scrapmaraton och det ska bli jättekul!!

• snysop

Weee! Idag kom en massa roliga paket!! Fick bl.a Silent Settern jag beställt från ebay! Kostade hela 138 kr inkl frakt! Sen väntar ett paket från Pysselpunkten på mig hos posten... Jippiiii!!

• Loppan79

snysop - å, vad avis jag blir. Jag vill också ha nya grejer Har setat och tittat på en massa olika scrapshoppar idag och drömt om att handla typ allt

• kajsalisah

Äntligen har jag fått tid och ro att scrappa lite! Två nya Lo´s och ett kort i mitt gallerí

• tr3z

Anne81 - du behöver programmet photo shop. Och det är hyfsat dyrt om man köper det.... Jag har för mig att det finns nånstans på nätet där man kan ladda ner en månads gratis prov... Jag hittade detta när jag sökte:
    http://www.soft32.com/download_346.html

• Loppan79

Jag funderar på att köpa foamstamps alfabete på pysselpunkten. Är det någon som kan rekommendera något som är snyggt?

• Loppan79

...av de stämplar som finns där! Har du nått annat tips på stämplar som finns nån annanstans?

• Amelié77

Foamstamps mixed är de enda jag har, och de tycker jag är bra och prisvärda. Det är ju 3 olika alfabeten i den förpackningen.
    Finns t.ex. på vixxxansscrapbooking.se, under stämplar-foamstamps-making memories. Kostar 139 kr.

• Amelié77

Nu undrar jag en sak, vet inte om nån av er har svaret, menjag testar:
    Hur gör man för att starta en nätbutik med scrapbookinggrejer? Hä i Finland finns det INGEN sån butik, vad jag vet. Så det kunde ju vara en bra affärsidé. Men varifrån köper man alla grejer? Importerar man dem direkt från tillverkaren eller? Och hur får man tag i ett sånt där smart butikssystem som alla butiker har? Hoppas nån av er vet och vill svara? Kanske Sagomamma kan skicka privat meddelande och berätta hu man gör?

Svar på tråden Scrapträsket