• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Kan ingen starta en butik som har ALLT En billig sådan butik I så fall lovar jag att vara absolut trogen Nu hoppar jag runt i butiker som värsta lössläppta tonåringen

Natti natti tråden

• Sagomamma

2xA: Du har lååångt gb-inlägg Lycka till i planeringen!

Cia: Meeen, vad fin...Jättehärlig, vilka söta barn

aell: Man kan ju fråga vad frakten blir! Och bestämma sig i efterhand när man vet liksom!? En bra butik tillgodoser kundens alla behov så låååångt det bara går!

Skumpis: Man kan ju minst sagt säga att du har alla förutsättningar ... Men har man scrapblock så har man, jag tycker faktiskt lite synd om dig

• Skumpis

LizG - Jag beställde från houseofpaper.com eller nåt sånt. Det var smidigt och billigt. Frakten är fri om man beställer för över 50$. Tyvärr har jag ännu inte fått något bekräftat mail att paketet är ivägskickat, men flera här på tråden har handlat därifrån så det kommer säkert. Det kan fastna i tullen om man har otur. Tydligens skriver en del "gift" på paketet och då får tullen inte öppna. Vad tullavgiften går på vet jag inte. Moms kanske??? I så fall 25% av värdet. Fast jag kan ha helt fel där, bara en gissning.

• LizG

skumpis: tack tack.. får vänta tills det har gått skälig tid sen senaste inköpet... sambon tycker jag shoppar för mkt (inte jag he he).

• rastom32

Hej alla glada scrappare

Var på stämpelkurs ikväll på Scraproom i Hbg... kuuul En helt ny värld öppnar sig - igen Fick prova på 3 olika tekniker... embossing bl.a
    Resultatet blev väl ok, men möjligheterna var som vanligt många

Har lagt in dom i mitt galleri om nån vill kika Tack alla som kommenterat mina lo's på sistone förresten, alltid skoj o få lite feedback... ni gör mycket fina ni med, försöker kika hos alla o skriva lite regelbundet

Kram på er sålänge, Sonja

• Loppan79

Jag vill också veta vad portot kostar från USA om man inte handlar för över 50 dollar.

• Humla78

Tyckte att 9*9 var lagom stort när jag skulle börja på lillens album, med det var tydligen fel storlek. Hittar album på några ställen, men man kan tydligen inte köpa bara plastfickor . Någon som vet någon välsorterad butik? Har kollat genom alla på första sidan, men icke.

• Meli

Humla78

9*9 finns det nog inga plastfickor till. Däremot 8*8.....

Svar på tråden Scrapträsket