• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Skumpis: Det där lät lite mystiskt...
    Hoppas det blir rätt nu. Duår kolla noga.... (Om du nu orkar )

Kikade runt lite och såg att det bärjar dra ihop sig för Skapa Hobbys mässa här uppe hos oss (Stockholmstrakten)
    27/5 är det, KUL!!!

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 22:35:58 följande:
    Skumpis: Det där lät lite mystiskt...Hoppas det blir rätt nu. Duår kolla noga.... (Om du nu orkar )Kikade runt lite och såg att det bärjar dra ihop sig för Skapa Hobbys mässa här uppe hos oss (Stockholmstrakten)27/5 är det, KUL!!!
    WAH??? Vill gååå!! vad berätta mer?!
  • Skumpis

C o k - Åh, vad kul. Själv får jag vänta till mässan i Gbg i september. Kommer ha en lååååång måste-ha-lista vid det laget

• Cheri

Åh måste gå.. måste måste måste...

Penga munPenga mun spara pengar slösa bort, shoppa shoppa shoppa... ojojoj

• Cia o krabaten

Cheri: hihi, hur ska du nu kunna sova???
    Själv ska jag köpa fler Prima-blommor, bara jag kan bestämma mig för vilka!!!!!!!! De är ju sååååå fina allihop! Särskilt månadskitten... Men allihop blir en aning över min budget Men bara en aning

• Cheri

haha precis, tack för den hörru, förstörde min nattsömn

Jag har faktiskt aldrig vare sig köpt eller använd Prima

• Cia o krabaten

Hmm fattar inte det sista inlägget nu, men jag kanske ska gå och sova

Om du undrar vilka utställare så vet jag inte.
    Skapa-såklart -och det lät som Papprika oxå...

Svar på tråden Scrapträsket