• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:32:01 följande:
    Hmm fattar inte det sista inlägget nu, men jag kanske ska gå och sova Om du undrar vilka utställare så vet jag inte.Skapa-såklart -och det lät som Papprika oxå...
    hahahaaaahhaa gud så typiskt mig.. jag lixom tänker saker för mig själv och sen pratar (lr skriver) jag saker efter det och förväntar mig att folk ska förstå vad jag pratar om..

Vad jag menade var att:

Jaaa vad jättekul med mässan!
    Vilka härifrån tänkte gå dit? Kan vara intrsssant o veta vilka man ska smyga på hehe
  • Cia o krabaten

Haha

Ok, då räcker jag upp handen. Jag SKA dit!!! Och ska smyga på CHeri, men vet inte om jag känner igen dig utan dina söta barn...

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:43:43 följande:
    Haha Ok, då räcker jag upp handen. Jag SKA dit!!! Och ska smyga på CHeri, men vet inte om jag känner igen dig utan dina söta barn...
    Vi kan vinka till varann ovanför huvudet på resten av folkmassan
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:43:43 följande:
    Haha Ok, då räcker jag upp handen. Jag SKA dit!!! Och ska smyga på CHeri, men vet inte om jag känner igen dig utan dina söta barn...
    Den lilla följder med så håll utkik efter vagnen *fniss*
  • Cia o krabaten

OK det gör vi

Jag ska försöka komma dit tidigt med tanke på folkmassan på papprikas mässa i våras.... Vill ju inte riskera att ngt är SLUT!!!

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:53:24 följande:
    OK det gör vi Jag ska försöka komma dit tidigt med tanke på folkmassan på papprikas mässa i våras.... Vill ju inte riskera att ngt är SLUT!!!
    Wow ! Är det fullproppat?

Jag måste bara försäkra mig om att jag kan släpa med mig någon stackare dit innan jag lovar att jag går *sällskapsjukling*
  • Cia o krabaten

Haha, men du har lättare att armbåga dig fram ensam...

Vet inte om det blir lika mycket nu, det har ju varit lite tyst om denna, men man vet aldrig.

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-05-04 23:59:42 följande:
    Haha, men du har lättare att armbåga dig fram ensam...Vet inte om det blir lika mycket nu, det har ju varit lite tyst om denna, men man vet aldrig.
    Hoppas det bara är jag... och du.. så kan vi shoppa loss på allt vi vill..

sen när vi är klara släpper vi in resten... kanske 
Svar på tråden Scrapträsket