• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Pyret78

En fråga till er som har öjettverktyg.

Har inget själv, men ska köpa ett. Vilket är bäst o var har ni köpt ert verktyg???

Kan man köpa ett öljettverktyg som finns för tyg?? Hörde mig för i en handarbetsaffär här o de hade. Strl. på öljetterna skulle isf vara 7 mm resp. 14 mm.

• snysop

Jag har en silent setter, köpt på ebay för runt 140 kr inkl frakt. Jag tycker den är kanon, den låter ju inget.

• Cia o krabaten

Malinka: Hojta till när du får paketet och ser om det är nåt att ha!

• Pyret78

Var har ni köpt era silent setter??? Hittar dem ingenstans, eller är jag dålig på att leta

• Jo79
    Nienna Calaelen skrev 2006-05-16 12:55:23 följande:
    Pyret78 - Jag har en Instant setter som jag är jättenöjd med! Den smäller till lite när man gör hål eller sätter öljetter, men man slipper stå och hamra i alla fall.www.makingmemories.com/products/tools/instant... ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
    Smäller lite? Så lite att bäsen på övervåningen fortfarande sover?
    Mamma till KaramEllen
  • Fnyz

wiieee jag har fått tillstånd av sambon att beställa lite idag tänkte ta å beställa av sagomamma på scrapbookbutiken.se. de känns ju ganska bra å beställa från någon man "känner" litegrann typ iaf

• Pyret78

Tjoho!!!!
    Äntligen har maken fått fingrarna ur ... o kommer hem med en nt färgpatron till skrivaren i eftermiddag!!!!!!

• bitte71

Åhh, jag fick mina papper på posten idag *glädjeskuttar*: tänk att man kan göra så fina papper som Basic Grey gör. Det var 22 papper: 4 sublime, 6 lollipop, 9 motifica och 3 phresh and phunky!!
    Sedan fick jag ett paket från scrapbookbutiken oxå: snabbt jobbat Sagomamma! (eftersom jag beställde igår). Tack för det! *vad kul det är med scrappaket*

Så nu funderar jag på om jag ska scrappa eller vika tvätt medan lilltjejen sover *svårt val*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
Svar på tråden Scrapträsket