• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

Blev verkligen sugen på att beställa från TV-shop, får se hur jag gör. Bokstavsstickers är ju bra att ha! Är det ngn som fått sitt paket ännu?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Matriark

Jag har en instant setter. Relativt nyinskaffad. Jag hade svårt att välja med, men det blev den, för den är ju dessutom snygg och har ett snyggt förvaringsetui, sånt är ju jätteviktigt
    Den smäller ja... testade att sätta en öljett på kvällstid när flickorna gått till sängs(min scraptid), så hör jag miranda ropa "mamma, vad var det som lät?"
    Men jag gillar den.

• Loppan79

Nej, men den har ju redan gått ut *asg* sökte visst på redan avslutade auktioner. Sorry!

• Loppan79

Vet nån vad ett sånt pack med en hel serie Basic grey papper kostar?

• Matriark

Jag beställde gnuggisarna från miimo. det slutade med att jag tog samtliga ordgnuggisar på en gång, jag tänker liksom att jag sparar portopengar på det viset... Haha, visst är jag ekonomisk, spenderar ju bara mer på det sättet. Porto och emballage blev 24 kr, och tyckte gnuggisarna fungerade bra, man såg lätt när det man gnuggat hade fastnat på underlaget. Roligt att gnugga, hade inte gjort det sen jag var 8-9 år

• Nienna Calaelen
    Jo79 skrev 2006-05-16 12:59:13 följande:
    Nienna Calaelen skrev 2006-05-16 12:55:23 följande: Pyret78 - Jag har en Instant setter som jag är jättenöjd med! Den smäller till lite när man gör hål eller sätter öljetter, men man slipper stå och hamra i alla fall.www.makingmemories.com/products/tools/in...... ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~Smäller lite? Så lite att bäsen på övervåningen fortfarande sover?Mamma till KaramEllen
    Jodå, mina barn som sover på samma våning, typ 5 meter bort från där jag sitter, har då sovit fast jag gjort 4 hål och satt 4 öljetter (som man ibland måste trycka flera gånger på).
    ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
  • bitte71

Loppan79: Basic Greys papperkollektion kostar ca 180:-, finns de flesta hela kollektionerna på www.scrappics.se ! Då ingår 18 papper, bokstavsstickers och tags.

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Jo79

Loppan: Men förbred dig.... det är skitsvårt att välja, för alla är lika snygga, och när du väl har fått hem det/de pack du beställde bara måste du komplettera med dina favvopapper....

Mamma till KaramEllen
  • Loppan79

Ja, man nöjer sig ju aldrig med de papper man har! Tänkte sätta mig och scrappa igår men hittade inga papper jag var sugen på. Var inne och gluttade lite idag och alla papper i serien Urban Cuture är ju sååååå snygga. Såg de framför mig under hela dagens spinningspass så jag tror nog att det är lika bra att beställa

Svar på tråden Scrapträsket