• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Loppan79

Ja, BOM det är nog det jag har kännt starkast för och då passar det ju bra att låta övriga familjemedlemmar scrappa en sida var om vilka av hennes personligheter de vill lyfta fram Hoppas bara att de går med på att göra det, de ser lite frågande ut när jag scrappar och förstår nog inte rikigt hela grejen. Roligast ska det bli att se min mamma scrappa, hon är typ lika konstnärlig som mig (=nada konstnärliga talanger), men till skillnad från mig är hon även helt avsaknad av tålamod vilket nog kan göra det lite svårt

• tr3z

Loppan - komma in till Humla78, hon har ju gjort ett album till sin man i alla hjärtansdagpresent, superfint

Ja, alltså, för inspiration, en tänk vilken present att få en scrappad bok om en själv!!!!

• Sagomamma

ååå, kommer ni ihåg att vi pratade om det där mixade alfabetet i foamstamps för ett tag sedan, som var så prisvärt OCH snygg! (som jag blev så sugen på och var tvungen att ha?) Nu är det på väg!! Tack för tipset vem det nu var... Cia kanske?

• Loppan79

Jag får hem det på söndag. Mina allra första stämplar

• Porslinsdockan
    Någon som ha en ritning lr skiss på hur man viker dessa små söta pappersväskor?
  • Lingonflickan

Har frågat efter fluid chalk chestnut roan i en affär men de sa att den kanske inte lagerförs i Sverige... Hur har ni fått tag i den ni som har

• Jo79

Vadå inte lagerförs...?Fundersam Jag har köpt på scrapoteket....

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket