• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

Åh, som om jag inte har nog med projekt så funderar jag på om jag ska börja scrappa ett album till min man i 30-årspresent.. han fyller i oktober och fattig som jag är så är det kanske det enda jag kan fixa till honom.... trist, men det är lite svårt att spara undan pengar när i stort sett allt går till räkningar och man har delad ekonomi...

Ska jag göra en jättekärleksförklaring eller en BoM? (Eller BoH, bok om honom ) Jag vet ju inte så mycket från före min tid, egentligen...

• Jen 82

Jag fick paket från House of paper idag !! Beställde den 10 maj! Så ikvväll ska det pillas på papper o scrappas
    Ett foamstamp alfabet blidde det också (eller 2, lower & upercase) suzy ... Så nu måste jag med bege mig till CO...

Trollmossan: Skriver ut spegelvänt på baksidan av pappret och skär/kilpper sedan ut... Då blir ju bokstäverna på framsidan rättvända....

• tr3z

Jen - Oj, vad snabbt! Ska beställa på fredag el lördag, vill jättegärna ha massa nytt nuuuuu!

• BillaBong

Men vilken jobbig sida House Of Paper hade - att menyraden försvinner när man klickat vidare till en kategori. Klicka framåt, klicka bakåt, klicka framåt... PUST! Vilket i-landsproblem! Och så såg den lite amatörig ut, är jag den enda som tycker det? Fast de verkar ju ha bra grejor, så here I come, kika går ju alltid!

Mamma till finaste Nova (f.060220)
  • Fnyz

Billabong: menyraden flyttar sig til landra sidan av sidan så att säga om du förstår hur jag menar...kolla till höger nr du klickat in dig ngnstans

• BillaBong
    Fnyz skrev 2006-05-24 16:46:24 följande:
    Billabong: menyraden flyttar sig til landra sidan av sidan så att säga om du förstår hur jag menar...kolla till höger nr du klickat in dig ngnstans

Haha! Tack! NU såg jag GeneradFlört

• Fnyz

Tänkte bli "användare" på house of paper men vilken payment method valde ni då?

• BillaBong

Bara för att vara på den säkra sidan ...

Nu blir jag yr i mössan. Ska precis beställa prylar från Pappersbiten och har kommit till sista steget i beställningen. Där står det att Förskottsbetalning är det enda sättet just nu så OK, men sen står det att jag ska märka inbet.blanketten med ordernumret. Var står det (i orderbekräftelsen kanske?) och var ska man skriva det om man betalar via internetbank - i meddelanderutan?

• Nienna Calaelen
    Billabong - Ordernumret bör stå i orderbekräftelsen. Om du betalar med internetbank så väljer du meddelande istället för OCR och skriver ordernumret i fältet för OCR/Meddelande. Fast det kanske inte är precis så i din bank, jag har FSB, men något liknande bör det väl vara.
    ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~
  • BillaBong
    Sagomamma:
    Bör man skriva någon info (typ namn + adress eller liknande) när man skickar en skärmdump på inbet.? Beställningsnr står ju på dumpen...
Svar på tråden Scrapträsket