• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • BillaBong
    Cia o krabaten skrev 2006-05-29 20:12:41 följande:
    Jag fick oxå med mig bokstavsmixeb hem från mässan! Köpte den sista!!!Får se när de passar att använda Foambrushes är skumpenslar som man använder att dutta akrylfärg på sina fs för att sen stämpla med dem och TVÄTTA PÅ EN GÅNG!

Jahaaa, då hajjar jag Men kan man inte lika gärna använda tp skumsvampar som mn har när man diskar?

d(-_-)b
  • Skumpis

Idag har jag shoppat akrylfärg på Classes

kela - Tackade jag dig för USA-tipsen förresten? *glömsk*

• Loppan79

BillaBong - jag använde avklippta disksvampar, det verkade funka!

• Fnyz

på rusta fanns det akrylfärg såg jag. 6st 75ml tuber för 49kr tror jag eller så var det 59kr. det var svart, vit, mörkblå, cerise, orangeröd, gul och grön (är osäker på om den var grön nu)

tänkte bara om det var någon som var intresserad

• jenn79

Smart att ta disksvampar att dutta med , satt med pensel, och det var ingen höjdare

• Skumpis

Bobline - Det var 18 små tuber i alla regnbågens färger. Det börjar på ljus ljus gul, går mot orange till rött mot brunt till grönt, blått och slutligen svart. Får se hur de funkar för färgen är ju mycket tjockare än den vanliga scrappingfärgen.

• kela81

Skumpis-Ingen aning Jag är lika glömsk jag Snudd på senil faktist...just nu... Tar en dag itaget*

• liiinda

Åhh... nu har jag gjort mitt allra första försök med scrapbooking! Oh så kul det var!! Redan beroende! Längtar så tills i morgon kväll så jag kan ge mig på ett nytt foto!!

Gå gärna in i mitt galleri o kika på mitt verk...ligger under starka bilder!

Svar på tråden Scrapträsket