• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

vad heter ni på scrappiz..? det kke ni redan har dragit här?

• Cia o krabaten

Ser fram emot det Mammsy!!

EN annan fråga:
    Jag har märkt att jag mest har liggande foton. Hur har ni det med liggande/stående foton???
    Jag har nog lätt 9/1.
    Märker det när det är skisser med stående foton att jag får leta länge efter passande...

• Cia o krabaten

Cheri: Cia31, men jag laddar inte upp där, surfar bara

• MAMMSY

Har oxå mest liggandes foton.. dom e ju liksom i det (bebisarna) perspektivet så att säga
    Malin.d heter jag på scrappiz
    Nej nu måste jag sova! *fy skämms på mig själv som sitter här*

• Cheri

cia .. jag har mest liggande, ja vt precis vad du menar! Men nu har jag börjat tänka på att fota stående, tycker det är lättare att scrappa stående foton oxå

• kela81

kela81 heter jag på scrappiz med... *va då dålig fantasi*
    Fast jag har inte heller laddat upp något där än..måste ta mig tid och försöka lära mig den där sidan nån dag...

• Blue Vapor

*fniss* jag skrattar så jag nästan gråter åt ett foto jag ska ha med på min LO här... Det är taget i v 12, och jag tyckte det syntes SÅ väl att jag var gravid, och att jag var SÅ lönn-mullig också JAG ÄR JU FÖR TUSAN BARA ETT STRECK! *asg*

Svar på tråden Scrapträsket