• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Finta

Lioness

Har precis släppt in dig på receptforumet! Nu kan du kolla runt bland receptswapparna och se om någon är intressant!

Har inget bildexempel men om du söker på nätet så kommer de upp direkt skulle jag tro...sök på font + namnet!

• Finta

Lioness

Nu är du "bara" insläppt på forumet dvs har tillgång att se alla dessa swappar och gå med i dem. Du går nu in så här:

Forum
    Receptswappar

...och där inne klickar du på den swapp som är intressant och anmäler dig om det finns platser lediga. Många swappar är just nu fulla men det kommer nya flera gånger i veckan!

• Lioness

Hej igen!
    Var hittar jag receptswapparna? Är det i medlemslistan...? KÄnner mig något trög idag... *ler*

• scrapparlotta

smulan001: wow vilken fin LO . Usch, jag har fortfarande inte riktigt hittat tillbaka till scrappandet. Är fortfarande för trött och även har illamåendet börjat lite. Jaja, är man gravid så är man

• Cheri

ääääntligen klar med veckans skissutm .. ligger på scrappiz om nån vill se?

• AKT

Nån som vet om det finns nån kurs i närheten av torslanda? Vill så gärna börja scrappa men behöver start hjälp..

• rastom32

"Cheri" Har precis varit in o letat upp den - supersnygg! Otroligt välarbetad efter en spännande skiss

*S*

Svar på tråden Scrapträsket