• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

weeeeeeeeeheeeeeeee!! *S* tur man har FL annars hade jag nog missat det *S* Tack snälla Marajjah!!!

• Cheri

hmm. hur funkar det här nudå.. är det jag som utser imorgon då?

• MAMMSY
    Nu har jag fixat en skiss tror jag Generad får väl se vad ni tycker om den, ska be sambon ta med den till jobbet imorn å scanna av den så dyker den upp i galleriet imorgon!
  • Marajjah

Cheri
    Ja, du har ngr dagar på dig att utse nästa person som ska bli dagens scrappiz. Jag blev utsedd i tisdags av Jo79. Nu är det din tur!

• Amelié77

Vilken webbutik har störst urval av enfärgad cardstock?

Orkar inte gå genom alla och kolla, men det brukar ju vara ganska stor skillnad mellan vad de har. Vissa har bara ett 20-tal enfärgade papper medan andra har massor. Några tips?

• Jo79

Grattis Cheri! Har precis kollat på ditt bidrag till skissutmaningen... Shit vad snygg! Den hamnde i min favoritmapp direkt...

Jag har hamnat i en liten block känner jag. Sitter mest framför datorn och kollar på än det ena än det andra, som nu. Jag hade lovat mig själv att scrappa nu när Ellen sover... MEN, här sitter jag! Får ta mig i kragen och försöka scrappa ikväll istället...

• Amelié77

Nu har jag lagt in en beställning på scraproom.se
    Fick en massa mönstrade papper igår, men då insåg jag att jag inte har några enfärgade papper som matchar...typiskt! Så nu får jag vänta minst en vecka innan de enfärgade kommmer, och det betyder att jag inte kan scrappa med mina ny fina mönstrade papper innan dess.

Svar på tråden Scrapträsket