• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Jag kan åta mig det stora uppdraget att rita en skiss tills på fredag såhar man tills på söndagen (alltså9dagar) att bli klar bara nån åtar sig att starta en omröstningstråd med bilderna, våran mail har strulat så himla mycket det senaste

• Cheri

visst cia *s* då e ja klar för den här veckan då!

Hur gör vi?

• MAMMSY
    Cheri skrev 2006-03-22 23:11:55 följande:
    visst cia *s* då e ja klar för den här veckan då! Hur gör vi?
    E det okej som jagskrev eller tycker ni nått annat kan vara skönt att hålla sig till ett å samma forum med
  • Cia o krabaten

Visst är det ok för mig.
    Jag bara tänker på att det är en del som redan är aktiva med utmaningar på diverse forum och att man kan hjälpa dem på traven, eller att de har en superfin skiss....
    Jag är inte superduktig på skisser direkt... Sitter mest och gör.

Cheri: Dåligt exempel. SJälvklart väljer vi inte scrappiz denna vecka för vi har ju redan utesett dig till vinnare

• MAMMSY

Tr3z AC/DC hahahaha precis så känner jag mig nu

• Cheri

Mammsy jag tycker att vi kör en egen här och sen kan vi ju komma överrens ibland om vi e sugna på att hoppa på något annat forums. Rita du skissen till fredag, jag gör den gärna sen!

• Cheri

cia waaah d va d värsta, nehe scrappa nu, e ju bara 3 bidrag inne!

• MAMMSY

Okej då ska jag försöka göra en skiss då *nervös* men det blir inget avancerat,bara så ni vet!!!

• MAMMSY
    Sov gott alla nu ska jag gå å drömma sött
  • Cheri

mammsy, jag tycker att ju enklare dom är desto mer får man utlopp för kreativiteten, så det blir nog jättebra!

Svar på tråden Scrapträsket